جاذبه های گردشگری مینه سوتا 

مینه سوتا یکی از زیباترین ایالت‌های آمریکا می‌باشد. این ایالت دارای جاذبه‌های بسیار زیبایی می‌باشد. در این مقاله به برسی  برخی از  جاذبه های گردشگری مینه سوتا بهترین ایالت امریکا خواهیم پرداخت.

جاذبه های گردشگری مینه سوتا

مینه سوتا دارای تنوع فرهنگی متنوعی است. در این ایالت مهاجران به ساری از سراسر دنیا زندگی می‌کنند. مهاجران آفریقایی، اروپایی و آسیایی که با فرهنگ‌های متفاوت بزرگ شده‌اند؛ در این ایالت به شکل کاملاً مسالمت‌آمیز زندگی می‌کنند. در ادامه شما را به یک سفر کوتاه در کنار مردم این ایالت خواهیم برد.

جاذبه های گردشگری مینه سوتا

کلیسای سنت پائول

کلیسای سنت پائول کلیسایی در می‌نه سوتا است که در سال ۱۹۰۰ ساخت آن به اتمام رسیده است.  در این کلیسا مردم کارهای متفاوتی انجام می‌دهند. به نوعی می‌توان گفت این کلیسا علاوه بر عبادت مردم به عنوان کلیسایی گردشگری هم شناخته می‌شود.

این کلیسا می‌تواند به شکل همزمان ۳ هزار نفر را در خود جای دهد. بنابراین کلیسای نسبتاً بزرگی به شمار می‌رود. افزون بر این معماری این کلیسا عالی و شگفت‌انگیز است. مهم‌ترین دلیل سفر به این کلیسا هم همین است.  در تمام زمان‌ها می‌توان از این کلیسا دیدن کرد به جز زمانی که مراسم‌های مذهبی در آن برگزار می‌شود.

پارک ملی وایت واتر

پارک ملی وایت واتر، واقع در جنوب می‌نه سوتا و در مجاورت با رودخانه وایت واتر با مساحتی حدود ۲۷۰۰۰ هکتار، منطقه‌ای زیبا و فرصتی بی‌نظیر به‌منظور ماجراجویی و بازدید از آن تا ۲۵ مایلی روچستر است. ازجمله موارد موردتوجه در این پارک می‌توان ریخته‌گری، شنا کردن در سواحل شنی رودخانه وایت واتر و یا کاوش در معادن سنگ‌آهک و پیاده‌روی را نام برد. این منطقه یکی از مناطق محبوب بازدیدکنندگان محسوب می‌شود. ازجمله دلایل محبوبیت این منطقه می‌توان به مناظر خیره‌کننده ازجمله برج دکل دودکش و چشم‌انداز باشکوهی از پرواز پرندگان بر فراز این پارک، اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری مینه سوتا

جاذبه های گردشگری شامونیکس

پارک ایالتی «جی کوک»

پارک ایالتی «جی کوک»، فضایی زیبا برای بازدیدکنندگان بوده و یکی از دراماتیک‌ترین ویژگی‌های آن برگزاری نمایش‌ها در کنار رودخانه سنت لوئیس است. در ۲۰ مایلی شمال به سمت رودخانه سنت لوئیس ناهمواری‌های محیطی به خوبی مشخص است. در این منطقه و در مسیری در حدود ۵۰ مایل به شکل مسیر پیاده‌روی، می‌توان از مناظر طبیعی لذت برد. در نقطه اتصال رودخانه سنت لوئیس با بخش شمالی کشور، مناظر زیبا و دنباله‌دار چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

جاذبه‌ های گردشگری می‌نه سوتا بسیار زیاد و دیدنی است. بیشتر در این ایالت می‌توان طبیعت را دید اما کورسویی از مناطق تاریخی نیز در آن دیده می‌شود. بازدید از بیشتر این مناطق همه روزه انجام می‌شود. در می‌نه سوتا به انتظار شما دوستان خواهیم بود!

منبع دور و نزدیک
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها