پنج دلیل برای سفر به فونگ نهای ویتنام

دلایل سفر به فونگ نهای ویتنام

فونگ‎نهای یکی از شهر‎های زیبای ویتنام است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‎کند. در این مقاله قصد داریم تا پنج دلیل برای سفر به فونگ نهای ویتنام رابرای شما توضیح دهیم.

فونگ نهای ویتنام

اقامتگاه‎های بی‎نظیر

یکی از اقامتگاه‎هایی که در سفر به فونگ نهای ویتنام به شما پیشنهاد می‎کنیم ایزی تایگر هاستل در فونگ‎نها است. این اقامتگاه‎ بی‎نظیر با محیطی آرام و دلنشین در کنار شالیزارهای وسیع برنج واقع شده است. این اقامتگاه‎ یکی از بی‎نظیرترین اقامتگا‎ه‎های فونگ نهای ویتنام است. اگر به دنبال آرامش و قطع ارتباطی محدود با دنیای بیرون هستید این اقامتگاه زیبا و آرامش بخش می‎تواند پیشنهاد خوبی باشد.

مردم مهمان‎نواز فونگ نها

پارک ملی کی بنگ فونگ نها جزء میرث جهانی یونسکو است که باعث شده گردشگران زیادی از سراسر دنیا این شهر زیبا را به عنوانی مقصدی رویایی انتخاب کنند. یکی از روش‎های کسب درامد در این شهر حمل نقل توسط موتور سیکلت است که توسط  شرکت سانگ در فونگ نها ارائه می‎شود. مردم بومی این شهر تمام تلاششان را می‎کنند تا شما لحظات خوبی را در این شهر داشته باشید. یکی از قسمت‎هایی که به شما پیشنهاد حتما امتحان کنید تورهای غارگردی این شهر است.

موسیقی زنده

در اقامتگاه ایزی تایگر هاستل شاهد حضور بهترین گروه‎های موسیقی هستید که موسیقی محلی این شهر را می‎نوازند. گروه‎های مختلفی در این اقامتگاه‎ به نوازندگی می‎پردازند که بی شک فضایی بی نظیر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

همه چیز در مورد ویتنام

پارک ملی فونگ ‏‎نها

پارک ملی فونگ نها که بانگ ویتنام فضایی با مساحت ۲۰۰۰ کیلومتر مربع بوده که در ۵۰۰ کیلومتری شهر هانوی جای دارد. ثبت این پارک در میراث جهانی یونسکو باعث شاخته شدن آن در جهان شد که در پی آن گردشگران از سراسر جهان برای تماشای زیبایی های شگفت انگیز فونگ نها به ویتنام سفر کردند. هدف از احداث این پارک حفاظت از یکی از بزرگترین کارست های جهان و جنگل های اکوسیستم سنگ آهک بوده است.

فونگ نهای ویتنام

بزرگترین غار جهان در فونگ ‎نها

غار سان دونگ (Son Doong) بزرگترین غار جهانست که در فونگ نها نهاده شده است. این غار در سال ۱۹۹۱ توسط فردی با نام هو کان کشف شد، اما به دلایلی تا سال ۲۰۰۹ مسکوت ماند و حرفی از آن در جایی عنوان نشد. نکته جالب در خصوص این غار، وجود رودخانه، دریاچه و حتی جنگل در میان آن بوده که پدیده ای بی نظیر و منحصر بفرد ایجاد نموده است. گفته می گردد بزرگی این غار به اندازه ای است که می توان یک ساختمان چهل طبقه را در آن ساخت.

منبع روشینا
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها