رستوران های ملبورن

رستوران های ملبورن

رستوران های ملبورن همه نوع غذا سرو می‌کنند. ملبورن از پرجمعیت‌ترین و گردشگر پذیرترین شهرهای استرالیا به حساب می‌آید. رستوران‌های حلال این شهر غذاهای بسیار خوشمزه‌ای ارائه می‌کنند. در این مقاله تاریخ ما همراه ما بمانید تا با حلال‌ترین رستوران‌های این شهر آشنا شوید.

رستوران Dolan Uyghur Food Heaven

در این رستوران غذاهای ترکی و چینی با ترکیبی فوق‌العاده سرو می‌شوند. اطراف رستوران نیز دکوراسیون خاورمیانه‌ای را می‌توانید ببینید. این رستوران مشتری‌های بسیاری دارد هم اهالی محلی و هم گردشگران از این رستوران استقبال می‌کنند. شما می‌توانید هر روز از یازده و سی دقیقه صبح تا ده شب به این رستوران بیایید.

رستوران های ملبورن

رستوران Sezar

غذاهای ارمنی با ترکیبات استرالیایی فوق‌العاده هستند. این رستوران از معدود رستوران‌هایی در ملبورن است که گواهینامه حلال را کسب کرده است. البته دقت کنید که تنوع غذاها در این رستوران نیز بسیار بالاست. گوشت غذاهای این رستوران گوساله و بره است که برای مسلمانان حلال به شمار می‌رود. در این رستوران می‌توانید ساید دیش های لذیذی هم سفارش دهید. دسر نیز در این رستوران سرو می‌شود که می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها لذت ببرید.

رستوران دانوس | Donovans

رستوران دانوس که یکی از بهترین رستوران‌ های ملبورن به شمار می‌آید، در فضایی دنج و آرام قرار گرفته است و چشم‌اندازی خارق‌العاده را برای میهمانان خود رقم می‌زند.

برخی میزهای این رستوران از ماه‌ها قبل رزرو شده‌اند و همواره دارای مشتریان خاص خود هستند. غذاهای سرو شده در این رستوران بسیار باکیفیت و مرغوب‌اند و منوی غذاهای مدیترانه‌ای آن از شهرت بسیاری برخوردار می‌باشند. البته لازم به ذکر است که قیمت غذاهای این رستوران کمی گران‌تر از حد معمول است اما، امتحان کردن آن برای یک بار، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برایتان رقم می زند.

رستوران کاتلر اند کو | Cutler & Co

این رستوران که در واقع یکی از رستوران‌های اندرو مک کانل است، یکی از مشهورترین رستوران ‌های ملبورن به شمار می‌آید و کیفیت غذاهای آن از شهرتی جهانی برخوردارند.

فضای داخلی و دکوراسیون حاکم بر این رستوران بسیار شیک و زیبا است و منوی ارائه شده به مشتریان کاملاً بی‌نقص است. این رستوران در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده است و از همان زمان تاکنون همواره موردتوجه افراد بومی و گردشگران مختلف قرار گرفته است. کیفیت غذاهای سرو شده در این رستوران به قدری مطلوب است که مشتریان باکمال میل حاضرند، مبالغ بسیار زیادی را پرداخت نموده و از خوردن چنین غذاهای بی‌نظیری لذت ببرند.

رستوران های ملبورن

همه چیز در مورد شهر پرت استرالیا

چهار مورد از حلال‌ترین رستوران‌ های ملبورن استرالیا در این مقاله به شما معرفی شدند. بسیاری از این رستوران‌ها نیاز دارند از قبل در آن‌ها جا رزرو کنید. بنابراین همین‌الان دست به کار شوید و به ملبورن سفر کنید تا هم از دیدنی‌های آن لذت ببرید و هم دلی از عزا دربیاورید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها