بازار بزرگ ماماریس

بازارهای معروف  کشور مارماریس

تاریخ ما در طی مطلبی که برای شما عزیزان آماده کرده است به معرفی بازار بزرگ ماماریس و همچنین برخی دیگر از بازار‌های معروف و پررونق این کشور پرداخته‌ است.  در نزدیکی  ورودی بند مارماریس بازاری وجود دارد که به بازار بزرگ ماماریس معروف است. بازاری که در آن، شما می‌تواند هرآنچه که لازم دارید یکجا و یکباره تهیه کنید. با همراهی تاریخ ما در ادامه‌ی مطلب راجع به این بازر بیشتر صحبت خواهیم کرد.

بازار بزرگ مارماریس

همانطور که اشاره کردیم این بازار در نزدیکی ورودی بندر ماماریس واقع شده است. بازاری بزرگ اعم از کالاهای گوناگون که سال‌های سال است در حال فعالیت و ارائه‌ی  انواع کالا و خدمات به مردم کشورش است. این بازار یکی از مهم‌ترین عوامل جذب توریسم و گردشگر برای  کشورماماریس بشمار می‌آید.

یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت و معروفیت این بازار به خاطر مناسب بودن قیمت اجناسش است. همچنین شما می‌توانید معروف‌ترین برند‌های دنیا را در این بازار یافت کنید. در این بازار با شکوه علاوه بر انواع اقلام و جنس‌های گوناگون شما می‌توانید اصیل‌ترین و معروف‌ترین غذا‌های ترکی را نیز تهیه کنید.

اگر شما به دنبال صنایع دست و کار‌های دست ساز می‌باشید این بازار بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. شما در طی سفری که به کشور زیبای ماماریس دارید می‌توانید سوغاتی‌های متنوع و گوناگون باب سلیقه‌یتان را در این بازار پیدا کنید و برای خانواده و دوستانتان خریداری کنید.

بازار بزرگ مارماریس

با عجیب ترین سواحل دنیا آشنا شوید

چهارشنبه بازار

این بازار همانگونه که از نامش پیداست در روز‌های چهار شنبه در منطقه‌ی تاریخی و تفریحی اچملر برگذار می‌شود. این بازر به اندازه‌ی بازار بزرگ ماماریس پر رونق نیست اما در همان یک روز هم که برگذار می‌شود با استقبال انبوه  مردم روبه رو می‌شود.

 مرکز خرید Nestel Marina

اگر به لحاظ اقتصادی مشکلی ندارید و به مارماریس آمده‎اید تا پول خرج کنید حتما به این مرکزخرید بروید. جاییکه با اجناس لوکس، از ساعت و جواهرات گرفته تا پوشاک و وسایل تزئینی خانه از مشتریانش استقبال می‌کند. این مرکزخرید یکی از مجلل‌ترین مرکزخریدهای مارماریس است که اکثر برندهای معتبر دنیا در زمینه‌ی پوشاک در آن شعبه دارند. فودکورت این مرکزخرید جایی‌ست که اگر خسته شدید می‌توانید بهترین برگرها و فست فودهای مارماریس را نوش جان کنید و کافه‌های آن جایی‌ست که چشم‌اندازی بی‌نظیر از این جزیره به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهند.

 پنج‌شنبه بازار مارماریس

بازاری که روزهای پنج‌شنبه در این جزیره برپا می‌شود و می‌توانید بهترین خوراکی‌ها و مواد غذایی را از آن خریداری کنید. چرا که گردانندگان این بازار غالبا افراد روستایی هستند که محصولات کشاورزی خود را به فروش می‌رسانند. این بازار همه روزه از ۸ صبح تا ۶ عصر در این شهر برپا می‌شود و مورد استقبال گردشگران قرار دارد.

نتیجه گیری

بازار بزرگ ماماریس یکی از پررونق‌ترین بازار‌های کشور ماماریس است. این بازار یکی از بهترین اماکن برای خرید جنس‌های اصل ترک است. به یقین می‌توان گفت شما می‌توانید مرغوب‌ترین جنس‌های دنیا را درون این بازار پیدا کنید.

منبع مقتدر سیر تابان
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها