جاذبه های گردشگری برلین

جاذبه های گردشگری برلین

برلین یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای دنیا و پایتخت آلمان، همواره گردشگران زیادی را برای دید و بازدید و … دور خود جمع می‌کند. جاذبه های گردشگری برلین به عنوان یکی از شهرهای بزگ آلمان تمامی ندارد. در کنار این جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، کشور آلمان یکی از صنعتی‌ترین کشورهای دنیا به شمار می‌رود و خیلی از مردم سایر کشورها برای کار و یا حتی به خاطر وجود تحصیل رایگان در دانشگاه‌های آلمان، خیلی‌ها این کشور را به عنوان مقصد گدشگری و زندگی خود انتخاب می‌کنند. در ادامه به معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر زیبا و تاریخی برلین می‌پردازیم.

دروازه برندانبورگ

مشهورترین بنای آلمان و معروف‌ترین جاذبه گردشگری در برلین در تقاطع خیابان‌های ابرت و اونتر دن لیندن در برلین واقع شده است. این دروازه که تاریخ ساخت آن به قرن ۱۸ام میلادی بر می‌گردد، به دستور فریدریش ویلهلم دوم ساخته شد. این دروازه جزو چند دروازه مهم شهر بود که الان به تنهایی در برلین خودنمایی می‌کند. این دروازه از ۱۲ ستون و پنج راهرو برای مردم ساخته شده است.

جاذبه های گردشگری برلین

جزیره موزه

اگر به موزه، اشیاء، جواهرات خاندان سلطنتی و دیگر آثار تاریخی آلمان‌ها علاقه داشته باشید، جزیره موزه که به سبب سبک استفاده شده در ساخت این موزه‌ها، یکی از بهترین جاذبه های گردشگری برلین برای بازدید کنندگان می‌باشد.

کاخ شارلوتنبرگ

این کاخ به همراه دروازه براندنبورگ یادگاران حکومت پروسی در اواخر قرن ۱۷ام در برلین، پایتخت آلمان هستند. این کاخ زیبا که گنبد آبی (کم رنگ) رنگ آن و درختان پرتغال که در حیاط این کاخ قرار دارند، همه ساله گردشگران زیادی را برای بازدید از این کاخ به برلین می‌کشاند.

لوکس ترین فرودگاه های جهان

خیابان  اونتر دن لیندن

معروف ترین و مشهورترین خیابان شهر برلین اونتر دن لیندن است که معنای به زبان فارسی خیابانی زیر درختان لیمو می شود. این خیابان قرن ها است که میزبان گردشگران و مردم محلی این شهر است و وسعت آن حدود ۱۴۰۰ متر است و Pariser Platz را در مقابل دروازه‌ ی برندانبورگ، به Lustgarten وصل می‌کند. این خیابان ابتدا در سال ۱۵۷۳ میلادی، به عنوان مسیر سواری خاکی برای خاندان سلطنتی ساخته شد که برای شکار به Tiergarten می ‌رفتند.

میدان Gendarmenmarkt

از بزرگترین میدان های برلین میدان Gendarmenmarkt است که در اطراف آن سه ساختمان بزرگ تاریخی به ترتیب Konzerthaus، کلیسای جامع فرانسوی و کلیسای جامع برلین نیز قرار دارد، که هر کدام به عنوان اصلی ترین جاذبه های میدان شهر به شمار می روند. این میدان در قرن ۱۷ ساخته شده و بعد از آن که هنگ ژاندارمری در اینجا ایجاد شد، نام آن را میدان Gendarmenmarkt گذاشتند.

جاذبه های گردشگری برلین

نتیجه گیری

شهرهای آلمان مکان مناسبی برای رشد و تربیت فرزندان و همچنین مهندسان خبره‌ای که در کشور خود شغلی مناسب توانمندی‌های خود پیدا نمی‌کنند، است. برلین در میان شهرهای آلمان امکانات نسبتا بهتر و بیشتری دارد که مورد علاقه توریست‌ها و مهاجرین است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها