لوکس ترین فرودگاه های دنیا

لوکس ترین فرودگاه های دنیا

فرودگاه‎‎ها در سفر شما بسیار مهم هستند و می‎توانند سفر خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین و لوکس ترین فرودگاه های دنیا را معرفی کنیم. از جمله معروف‎ترین فرودگاه‎های دنیا می‎توان به فرودگاه جانگی سنگاپور، فرودگاه بین المللی هانه توکیو، فرودگاه اینچئون سئول، فرودگاه مونیخ، فرودگاه بین المللی هنگ کنگ، فرودگاه بین المللی حمد دوحه و فرودگاه بین المللی سنترال ژاپن اشاره کرد. در ادامه به توضیح مختصری بعضی از این فرودگاه‎ها می‎پردازیم.

فرودگاه جانگی سنگاپور

این فرودگاه همواره چیزی بیشتر از یک فرودگاه است. این فرودگاه بزرگ در سال‎های گذشته در لیست بهترین فرودگاه‎های دنیا قرار داشته است. فرودگاه جانگی سنگاپور اصلی‎ترین فرودگاه بین المللی سنگاپور و یکی از لوکس ترین فرودگاه های دنیا است. این فرودگاه بزرگ‎ترین قطب هوایی جنوب شرق آسیا است. این فرودگاه از سال ۲۰۱۳ به مدت ۶ سال بهترین فرودگاه جهان بوده است. این فرودگاه فراتر از یک فرودگاه است و دارای مراکز خرید و سینما است.

لوکس ترین فرودگاه های دنیا

فرودگاه بین المللی هانه توکیو

این فرودگاه بین المللی در شهر توکیو قرار دارد. این فرودگاه یکی از مهمترین فرودگاه‎های توکیو است که فاصله آن تا توکیو تنها ۱۵ کیلومتر است. این فرودگاه از لوکس ترین فرودگاه های دنیا است که جزء ۵ فرودگاه پر رفت و آمد دنیا نیز می‎باشد. این فرودگاه بزرگ دارای یک محوطه خرید شش طبقه و رستوران‎ها و کافه‎های متعددی است. گردشگران می‎توانند در فرودگاه غذاهای ژاپنی را امتخان کنند.

شگفت انگیزترین هتل های دنیا

فرودگاه اینچئون سئول

فرودگاه اینچئون فرودگاهی بسیار مدرن، لوکس و مجهز در سئول کره جنوبی است و در رتبه سوم لوکس ترین فرودگاه های جهان قرار می گیرد. در این فرودگاه امکانات و خدمات بسیار مدرنی در اختیار مسافران قرار می گیرد و تجربه ای منحصر به فرد از سفر را به مسافران می دهد. یکی از خدمات لاکچری این فرودگاه افتتاح اولین فروشگاه بدون مالیات برند مشهور لویی ویتون در جهان است که باعث استقبال گسترده مسافران و عاشقان خرید قرار گرفته است. همچنین موزه فرهنگی کره هم نمایشگاهی کامل و جامع از فرهنگ و آداب و رسوم کره ای را به مسافران ارائه می دهد و مسافران می توانند در چند ساعت حضور در این فرودگاه مروری هیجان انگیز بر لباس ها، آشپزی، خوشنویسی و موسیقی و … کره داشته باشند. زمین گلف، هفت باغ سرسبز و مدرن، موسیقی زنده، گزینه های بسیار متنوع غذا و نوشیدنی و فروشگاه های متعدد از جمله امکانات رفاهی و خدماتی این فرودگاه لوکس هستند.

لوکس ترین فرودگاه های دنیا

 فرودگاه مونیخ

برای معرفی چهارمین مورد از لوکس ترین فرودگاه های جهان وقت آن است که از آسیا به اروپا برویم و فرودگاه مونیخ را به شما معرفی کنیم. این فرودگاه در شمال شرقی شهر مونیخ آلمان قرار گرفته و یکی از شلوغ ترین فرودگاه های اروپا و بعد از فرودگاه فرانکفورت، دومین فرودگاه پررفت و آمد آلمان به حساب می آید. فرودگاه مونیخ قطب اصلی فعالیت های ایر برلین، لوفت هانزا و کوندور است  به خاطر معماری و نمای شیشه ای زیبا و شگفت انگیزش در سرتاسر جهان معروف است. همچنین پارک تفریحی ای که در نزدیکی فرودگاه قرار دارد تجربه بازی مینی گلف و همین طور تماشای هواپیماهای تاریخی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. در فرودگاه مونیخ بیش از ۵۰ رستوران، کافه و بار وجود دارد که هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها