پارک های آبی تفلیس

پارک های آبی تفلیس

شهر تفلیس بزرگترین و بهترین شهر گرجستان با امکانات عالی که برای گردشگران تدارک دیده است همه ساله میزبان خیل عظیمی گردشگران از اقصی‌نقاط جهان می‌باشد. از بهترین جاذبه‌های آن می‌توان به پارک های آبی که در تفلیس هستند، اشاره کرد. پارک‌های آبی در محیطی روباز و با انواع سرسره‌ها که حسابی مراجعه کنندگان را سرگرم می‌کنند و اوقات فراغت شما را به بهترین شکل ممکن پر می‌کنند. در ادامه با ما هماه باشید تا از جزئیات پارک‌ های آبی تفلیس آشنایی بیشتری پیدا کنید.

پارک آبی جینو پارادایس

در فصل تابستان فرار از گرما به وسیله‌ی شنا و ورزش‌های آبی یک روش امتحان شده است و بازده فوق‌العاده‌ای برای سلامتی جسم و روان شما دارد. پارک آبی جینو پارادایس که یکی از جامع‌‌ترین پارک‌های آبی گرجستان با انواع و اقسام رستوان، کافه، فود کورت و باشگاه بدنسازی که همگی در کنار استخر بزرگ و با امکانات فوق‌العاده در کنار هم گردهمایی شده است، جینو پارادایس را به یک مکان شگفت‌انگیز تبدیل کرده است. همچنین در این پارک برای تمامی سنین در تمامی فصول، سرگرمی‌های خاصی اندیشیده شده است.

پارک آبی متاسمیندا

پارک های آبی تفلیس

اگر عاشق هیجان و سر خوردن از سرسره‌هایی به ارتفاع چند ده متری در فضای روباز و به همراه خوانواده هستید، یکی از بهترین پارک‌ های آبی تفلیس، پارک متاسمیندا منتظر شما است. همچنین با توجه به مساحت بزرگی که دارد برای بچه‌ها نیز پارک‌های جداگانه و امکاناتی برای سنین آن‌ها در نظر گرفته است. اما تمام زیبایی‌های این پارک درون آن نیست. در نزدیکی پارک رستوران‌هایی وجود دارند که با قیمت مناسب غذاهای محلی گرجستان را به شما عرضه می‌کنند.

جاذبه های گردشگری ماماریس

آکوا پارک تفلیس

آکوا پارک تفلیس که با نام یورو پارک تفلیس (europark tbilisi) شناخته می‌شود، نیز یکی از پارک های آبی پرطرفدار تفلیس است. پارک آبی تفلیس در خارج از شهر و بین ایستگاه‌های متروی Gotsiridze و Didube قرار داشته و یکی از مکان‌هایی است که تفلیسی‌ها در تابستان برای فرار از گرما به آن پناه می‌برند. پارک آبی آکوا تفلیس چهار استخر متفاوت، جکوزی، باشگاه بدنسازی، رودخانه مصنوعی، رستوران‌ها و خدماتی مثل ماساژ و قسمت‌های مختلفی برای کودکان و بزرگسالان دارد.

قیمت پارک آبی تفلیس نیز مناسب بوده و هزینه ورودی آن در طول هفته ۳۰ لاری و در آخر هفته‌ها نیز ۴۰ لاری است. ورود کودکان زیر ۷ سال نیز می‌باشد. ساعات کاری پارک آبی تفلیس گرجستان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب بوده و افرادی که به این مکان می‌روند معمولا حدود ۲.۵ ساعت در این پارک وقت به خوش‌گذرانی می‌پردازند.

پارک های آبی تفلیس

نتیجه گیری

پارک های آبی تفلیس درکشور زیبا و تاریخی گرجستان یکی از بهترین جاذبه‌های این شهر قدیمی و دیدنی است. شنا کردن به همراه اعضای خانواده و استفاده از امکانات و … قطعا سفر خوب و خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

منبع آریا
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها