روستای تایچونگ ؛ روستای رنگین کمان تایوان را بشناسیم

روستای رنگین کمان تایوان را بشناسیم

روستای رنگین کمان تایوان یکی از مهم‌ترین مکان‌های توریستی در شرق آسیا می‌باشد. کشور تایوان بین اقیانوس آرام و تنگه‌ی تایوان می‌باشد. روستای تایچونگ توسط یک پیرمرد ۸۶ ساله به یک منطقه‌ی توریستی تبدیل شد. با تاریخ ما سفری به رنگارنگ ترین روستای جهان‌داشته باشید.

روستای تایچونگ

کشور تایوان

کشور تایوان به دلیل آب و هوای بسیار مطلوبی که دارد سالانه گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. این کشور در ابتدا توسط پرتغالی ها کشف شد و پس از آن به ترتیب تحت استعمار کشورهای هلند، اسپانیا، ژاپن و چین بوده‌است. این کشور پس از آن که به دست پرتغالی‌ها افتاد نام فورموزا به معنی زیبا گرفت.

روستای تایچونگ

روستای رنگین کمان تایوان در ابتدا منطقه‌ای برای زیستن و سکونت سربازان و فرماندهان جنگی بوده است که رفته رفته به مکانی برای زیستن مرد عادی تبدیل می‌شود. در ابتدا این روستا جزو شهرهای کثیف و نامناسب تایوان محسوب می‌شد در حالی که اکنون جزو زیباترین و پر انرژی ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود. یک سرباز جانباز به نام هوانگ یونگ تحول عظیمی در این شهر به وجود می‌آورد. هوانگ یونگ ۸۶ ساله ابتدا با رسم نقاشی‌های دوران کودکی‌اش بر روی دیوارهای این شهر باعث جذب دانشجویان کشورهای چین و ژاپن و کره به خود برای تماشای این نقاشی‌ها شد. شخصیت‌های کارتونی و تلوزیونی، گیاهان و حیوانات، نمادها و سمبل‌هایی بودند که پس از آن به نقاشی‌های این شهر افزوده‌شدند.

روستای تایچونگ

بهترین زمان سفر به تایوان

یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به سفر برنامه ریزی در زمان و فصل مناسب برای گشت و گذار می‌باشد. بهترین زمان برای بازدید از تایوان فصل‎‌های بهار و پائیز می‌باشد.

دیگر جاذبه های گردشگری در تایوان

شهر تایپه

ز آنجایی که کشور تایوان دست خوش تغییراتی زیادی در تاریخ خود بوده به همین دلیل میراث های مختلفی از مردمان اسپانیا، هلند، ژاپن و چین در این کشور وجود دارد. از این همین رو معماری ها و غذاهایی که در شهر وجود دارد از تنوع بالایی برخوردار است. اگر جزء افرادی هستید که طرفدار غذای دریایی تازه و فوق العاده می باشید. شهر تایپه سفر مناسبی برای می تواند باشد. صف کشیدن های طولانی میهمانان در جلوی رستوران ها و کافی شاپ ها نشانه خوبی از غذاهای بی نظیری است که در این اغذیه فروشی ها سرو می شوند

تصاویری زیبا از عجیب‌ترین معابد آسیا

جنگل تایپینگ شان

بخش اعظمی از منطقه کوهستانی تایوان را منطقه ای با جنگل های تایپینگ شان پوشش میدهند و منظره ای دیدنی و پر ابهت را به وجود آورده اند. این مناظر شامل رودخانه ها، نهرهای آب، زمین های سرسبز و باشکوه، دریاچه ها و کلی نقاط دیدنی دیگر بر فراز یک منطقه طبیعی با چشم اندازی هیجان انگیز می باشند تا آن را به مکانی استثنایی برای بازدید گردشگرها تبدیل کند. همچنین از دیگر ویژگی های این پارک می توان به مسیرهایی که مناسب برای پیاده روی هستند اشاره کرد چرا که کار رهیابی را برای بازدید کنندگان بسیار راحت می کنند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها