بهترین غذا های اتریش

بهترین غذاهای اتریش

بهترین غذاهای اتریش به علت ترکیب شدن با فرمول غذایی کشورهای اطراف خو توانست طرفداران زیادی را از آن خود کند. در وین( که یکی از شهر های معروف اتریش است )غذاهای خوش‌طعم و لذیذی طبخ می‌شوند حال در این مقاله با ما همراه شوید تا با معرفی برخی از این غذاها بتوانیم راهنمای شما در انتخاب بهترین غذای این کشور باشیم.

بهترین غذاهای اتریش

شنتیسل

این غذای لذیذ بخاطر طرفداران بسیارزیادی که دارد  یکی ازغذای ملی اتریش محسوب شده است. از بین غذاهای بسیار خوش‌طعم اروپایی که ما ایرانیان در اکثر وعده‌های غذایی خود قرار می‌دهیم همین غذای لذیذ است. غذایی که طبخ آن به صورت فیله‌های مرغ آغشته به پودر سوخاری است.

اشترودل

یکی دیگر ازبهترین غذا های اتریش که نامش برای ما ایرانیان آشناست اشترودل نام دارد. و یکی از غذاهایی است که شهرتش از مرزهای جغرافیایی این کشور عبور کرده و از محبوبیت بسیاری در دیگر کشورها برخودار شده است. غذایی که در آن مخلوطی از مواد مختلف را در لا به لای نان شیرینی تردی قرار می‌دهند و مانند ساندویج سرو می‌شود .این غذایی اتریشی می‌تواند میان‌ وعده مقوی برای ما باشد.

بهترین غذاهای مجارستانی

سوسیس ورسترل

این غذا طرفداران بسیاری در وین دارد که افراد این کشور آن را بعنوان میان وعده و حتی وعده‌های اصلی ناهار،شام، سرو میکنند. در خیابان‌های وین اکثر فروشندگان سیار مشغول به فروش سوسیس ورسترل هستند. این سوسیس همراه با سیب زمینی سرخ شده میل می‌شود که در این صورت مزه خارق العاده ای به آن می‌دهد. سویس ورسترل در تهیه غذاهای مختلف، پیتزا و خوراک‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیزرشمارن

احتمالا تا الان متوجه شده اید که در غذاهای اتریشی دسر جایگاه ویژه ای دارد و نام خود را در لیست بهترین غذا های اتریش قرار داده است. اتریشی ها عاشق دسر هستند و انواع مختلفی از دسر و شیرینی دارند که همگی خوشمزه هستند. یکی از محبوب ترین دسرهای اتریشی همین کیزرشمارن است. ظاهرا امپراتور اتریش، فرانتز جوزف عاشق این دسر بوده و به همین دلیل آن را پنکیک امپراتور هم می نامند. پنکیک ها را بعد از آماده شدن تکه تکه می کنند، روی آن پودر قند می پاشند و همراه با سیب، مربا، کشمش و گردو و خامه سرو می کنند.

شیرینی مربایی

بهترین غذاهای اتریش

این شیرینی های خوشمزه و لذیذ مختص اتریش هستند و در اکثر شهرها به فروش می رسند. البته در کشورهای نزدیک و همسایه مثل چک هم ممکن است این شیرینی را ببینید اما باید بدانید که جزئی از آشپزی اصیل و غذاهای اتریشی به حساب می آیند. داخل این شیرینی ها مربای آلو و گاهی خود آلو قرار داده می شود و روی آن هم با پودر قند، گردوی خرد شده و .. تزئین می شود. در اکثر رستوران و کافه های اتریش و وین می توانید این شیرینی خوشمزه را همراه با یک فنجان قهوه یا چای سفارش بدهید.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها