عجیب ترین کلیساهای دنیا 

عجیب ترین کلیساهای جهان  از بهترین مکان‌ها برای بازدید می‌باشند. این کلیساها علاوه بر جلوه مذهبی که دارند؛ بسیار هم زیبا می‌باشند. بار معنوی فوق‌العاده کلیساها در کنار معماری و نقاشی‌های بسیار زیبایشان موجب شده تا بهترین مکان برای گردشگران به حساب بیایند. در این مقاله تاریخ ما به شما درباره عجیب‌ترین کلیساهای دنیا اطلاعات مفیدی خواهیم داد. با ما همراه باشید.

عجیب ترین کلیساهای دنیا

کلیسای سمان الخراز – مصر

کلیسایی که درون کوه کنده شده است. این کلیسا همانند روستاهایی ایرانی که مردم در کوه خانه دارند می‌باشد. این کلیسا یکی از بهترین مناطق گردشگری مصر به شمار می‌رود.

عجیب ترین کلیساهای دنیا 

بخش‌های مختلف کلیسا باعث جذابیت بیش‌ازپیش آن شده است. بزرگ‌ترین بخش این کلیسا سالن آمفی‌تئاتر آن است که ده هزار نفر ظرفیت دارد. این کلیسا بسیار دیدنی  است و اگر کسی به مصر برود و آن را نبیند؛ ضرر بزرگی کرده است.

کلیسای لو پوی آن ولی – فرانسه

از قدیمی‌ترین کلیساهای فرانسه می‌توان به این کلیسا اشاره کرد. قدمت این کلیسا به حدود قرن دهم میلادی بازمی گردد. این کلیسا در ابتدا محل پرستش عطارد بوده است. رومیان در آن به این عمل می‌پرداختند. بعد از ظهور مسیحیت در این مکان نام آن به کلیسا تغییر یافته است.

جاذبه های گردشگری شامونیکس

نکته جالب این کلیسا مکان آن است. کلیسا روی یک صخره آتشفشانی به ارتفاع ۸۲ متر قرار گرفته است. برای رفتن به آن نیاز است از ۲۶۸ پله سنگی به بالا بروید. مطمئن باشید با پی کردن این مسیر طولانی ضرر نخواهید کرد!

کلیسای آکادمی نیروی هوایی-کلرادو آمریکا

سالانه هزاران نفر به آکادمی نیروی هوایی بری گلدواتر سر می‌زنند تا این کلیسا را ببینند. این کلیسا در سال ۱۹۶۳ تکمیل شد و امروزه پربازدیدی‌ترین جاذبه گردشگری در کلرادو به حساب می‌آید. ‌

این ساختمان از ۱۰۰ چهارضلعی به بلندی ۲۳ متر تشکیل شده است که هر یک از آنها ۵ تن وزن دارند و با همان پنل های آلومینیومی که برای ساخت هواپیماهای جت استفاده می‌شود روکش شده‌اند. ‌

کلیسای تمپلیایوکیو-هلسیکی فنلاند

این کلیسا با نام کلیسای سنگی هلسینکی نیز شناخته شده است چرا که در سنگ‌های سخت حکاکی شده است و در سال ۱۹۶۹ باز شده است. دیواره‌های این کلیسا آکوستیک هستند و به همین خاطر از این مکان معمولاً برای اجرای کنسرت‌ها استفاده می‌شده است. سالانه نیم میلیون نفر از این کلیسا بازدید می‌کنند. در این کلیسا ناقوسی قرار ندارد و هرگاه نیاز به صدای ناقوس بوده است صدای ضبط شده ناقوس خارج دیواره‌های این کلیسا توسط بلندگو پخش می‌شود. ‌ ‌

عجیب ترین کلیساهای دنیا 

عجیب‌ترین کلیساهای جهان واقعاً ارزش دیدن دارند. این کلیساها بهترین مکان برای بازدید هستند. چرا که علاوه بر نیروی فوق‌العاده معنوی، بسیار زیبا و دیدنی نیز هستند.

منبع لست کند
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها