بزرگ ترین باغ وحش های دنیا

بزرگ ترین باغ وحش های دنیا در کدام کشورها هستند؟ همراه تاریخ ما باشید تا بزرگ ترین باغ وحش های دنیا را به شما معرفی کند.

بزرگ ترین باغ وحش های دنیا

باغ وحش برانکس

اگر معیار شما مساحت زیربنا باشد؛ باغ وحش برانکس یکی از بهترین‌ها است. این باغ وحش در نیویورک آمریکا قرا دارد و دارای دویست و شصت و پنج هکتار مساحت زیربنا است. این باغ وحش از سال ۱۸۹۹ تا به امروز پذیرای بازدیدکنندگان است. تلاش این باغ وحش بیشتر بر این است که یک محیط طبیعی برای حیوانات فراهم کند. بنابراین اگر قرار باشد روزی باغ وحش ها بسته شوند؛ این باغ وحش از بهترین گزینه‌ها برای آزاد سازی حیوانات است.

بزرگ ترین باغ وحش های دنیا

تعداد گونه‌های موجود در این باغ وحش ۶۵۰ گونه است. تعداد حیوانات موجود هم به چیزی در حدود چهار هزار حیوان می‌رسد. جالب است بدانید تعداد بسیار زیادی از این گونه‌ها امروز در معرض انقراض قرار گرفته‌اند. تعدادی هم تنها همین گونه در دنیا وجود دارد. کمیاب بودن این گونه‌ها موجب شده تا تعداد بازدیدکنندگان باغ وحش برانکس بسیار زیاد باشد. زمانی که به این باغ سفر می‌کنید؛ با انواع خزندگان، پرندگان و حیوانات بومی قاره‌های مختلف دنیا آشنا خواهید شد. در این حالت بعید است که به کسی خوش نگذرد.

باغ وحش هنری دورلی- نبراسکا

باغ وحش هنری دورلی که به عنوان مهم‌ترین جاذبه‌ی گردشگری ایالت نبراسکا شناخته می‌شود، در زمینی به وسعت ۱۳۰هکتار احداث شده است و و گشت‌وگذار در بخش‌های مختلف آن، بسیار جالب و لذت‌بخش است. این باغ وحش، ۱۷۰۰۰ حیوان مختلف از ۹۶۲ گونه‌ی جانوری را در خود جای داده است و بدین ترتیب به یکی از کامل‌ترین باغ وحش‌های دنیا تبدیل شده است. این باغ وحش که یکی از بزرگ‌ترین باغ وحش‌های دنیا به شمار می‌آید، سالانه گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند و اوقات خوشی را برای آنان به ارمغان می‌آورد.

جاذبه های گردشگری شهر گراتس

باغ وحش پکن

باغ وحش پکن که یکی از بزرگ‌ترین باغ وحش‌های دنیا است، حیوانات بسیار متنوعی را در خود جای داده است. این باغ وحش در زمینی به مساحت ۲۱۹ هکتار شکل گرفته است و تعداد حیوانات موجود در آن به ۱۴۵۰۰ عدد می‌رسند. این حیوانات از ۴۵۰ نوع گونه‌ی جانوری خشکی زی و ۵۰۰ گونه‌ی جانوری دریایی انتخاب شده‌اند و قرار گرفتن آن‌ها در کنار هم، کلکسیونی کامل از حیوانات کره‌ی زمین را رقم زده است. اما لازم است بدانید که این باغ وحش شهرت اصلی خود را، مدیون گونه‌های کمیابی همچون پانداها است و سالانه افراد زیادی برای بازدید از این حیوانات راهی باغ وحش پکن در چین می‌شوند.

بزرگ ترین باغ وحش های دنیا

بزرگ‌ترین باغ وحش‌های دنیا در کدام کشورها هستند؟ سؤالی با ابعاد مختلف بود که در این مقاله به تمام ابعاد آن پرداختیم. البته ما سه مورد از بزرگ‌ترین  باغ وحش‌ها را معرفی کردیم. امیدواریم به این باغ وحش‌ها سفر کنید و لذت ببرید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها