سفر به جزایر یونان

سفر به جزایر یونان

سفر به جزایر یونان همانند سفر به آتن لذت‌بخش است. بهترین منطقه‌هایی که می‌توانید ببینید در این مقاله گردآوری کرده‌ایم! سفر به یونان می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد. چرا که این کشور علی رغم مشکلات اقتصادی که گریبان گیرش شده؛ صنعت توریست خوبی دارد. بنابراین بهتر است زمانی که به یونان می‌آیید نگران هیچ‌چیز نباشید!

مهم‌ترین اطلاعات باب سفر به جزایر یونان

یونان در حال حاضر دارای بیش از ۱۴۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی است. این مورد در دنیا بی‌نظیر است.

جمعیت کل یونان بیش از ۱۰.۷ میلیون نفر است. از این میان بیش از ۴ درصد مهاجر نیستند. اکثر این مهاجران نیز از کشور آلبانی به یونان آمده‌اند.

داشتن بیش از ۳۷۰ برند نوشیدنی موجب شده تا جزایر یونان بهترین مکان برای شکم گردی نوشیدنی باشد. اوزو نام بهترین نوشیدنی این جزیره‌ها است.

جزایر یونان

سفر به تایلند و بازدید از آکواریوم پوکت

بهترین زمان سفر

آب‌وهوا همیشه در انتخاب‌های ما مؤثر بوده است. بهترین زمان سفر به این جزایر، تابستان است. به طور دقیق‌تر از تیر تا شهریور مناظر این منطقه دیدنی‌تر از همیشه خواهند بود. البته برای رفتن به جزایر یونان بهترین زمان از خرداد تا مهر می‌باشد. آن هم به این دلیل که هوا در آن ماه‌ها بهتر خواهد بود.

بهترین جزایر یونان برای سفر

Lesvos (یا جزیرهٔ لسبوس) جزیره‌ای در یونان می‌باشد که در شمال شرقی دریای اژه واقع شده است. مساحت این سرزمین ۱۶۳۲ کیلومترمربع می‌باشد که ۳۲۰ کیلومتر از آن را ساحل تشکیل می‌دهد و بدین ترتیب این جزیره سومین جزیرهٔ بزرگ یونانی و بزرگ‌ترین جزیره در بین سایر جزایر یونانی می‌باشد که در دریای اژه پراکنده شده‌اند.

این جزیره توسط تنگهٔ Mytilini از ترکیه جدا شده است. Mykonos (یا جزیرهٔ میکنوس) به عنوان بخشی از جزایر Cyclades، یک جزیرهٔ یونانی است که بین تینوس، سایروس، پاروس و نکسوس قرار گرفته است. این جزیره ناحیه‌ای به وسعت ۸۵.۵ کیلومترمربع را پوشش می‌دهد و سطح آن در بالاترین نقطه ۳۴۱ متر بالاتر از سطح دریا قرار می‌گیرد. اینجا ۹.۳۲۰ نفر سکنه دارد (تا سال ۲۰۰۱) که اکثر آنها در بزرگ‌ترین شهر آن یعنی Mykonos زندگی می‌کنند که در ساحل غربی واقع شده است.

جزایر یونان

به Mykonos اصطلاحاً Chora هم می‌گویند که به معنی شهر است. این‌گونه نام‌گذاری در زبان یونانی زمانی اتفاق می‌افتد که نام یک جزیره با نام شهر اصلی‌اش یکسان باشد.) Mykonos یکی از جزایر چندملیتی اروپاست و مقامی سمبلیک در بین گردشگران اروپایی به‌دست آورده است.

سفر به جزایر یونان لذت بخش و در عین حال باید در زمان مناسب انجام شود. بهترین زمان هم در این مقاله آورده شده است. در واقع بهترین جزایر آن هم زمان خاص خود را دارند. در این منطقه می توان به معنی واقعی کلمه شاد بود و آرامش داشت!

منبع لست کند
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها