پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

اگر می­خواهید سفری هیجان­ انگیز و پر خاطره را تجربه کنید پارک آبی آکوالند می­تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این پارک در کشور ترکیه در شهر ساحلی خوش آب و هوای آنتالیا قرار دارد. و جزو بهترین و مهم­ترین مکان­ های جذاب و تفریحی شهر آنتالیا است. در این پارک می­توانید سرگرم بازی­ های آبی شوید و نهایت لذت را ببرید محوطه این پارک زیبا همیشه شلوغ و پر هیاهو است در آنجا می­توانید روز پر نشاطی را پشت سر بگذارید. همراه ما باشید تا در مورد پارک آبی آکوالند آنتالیا اطلاعات در خور توجهی را در اختیار شما قرار دهیم.

امکانات پارک آکوالند

پارک آکوالند در سواحل دریای مدیترانه قرار دارد و امکانات موجود در این پارک آن را از دیگر پارک­ های آبی آنتالیا متمایز ساخته است. از جمله این امکانات  می­توان از استخرهای مختص سنین مختلف، انواع سرسره­ های دل­ انگیز، سرزمین دلفین­ ها، پخش موسیقی و مسابقات تفریحی نام برد. وجود این امکانات بر محبوبیت این مکان می ­افزاید.

سرزمین دلفین ها

در این قسمت از پارک آبی آکوالند آنتالیا دلفین­ های بانمک و زیبایی وجود دارند که کارهای خارق­العاده ­ا­ی مثل پرش از حلقه و و شیرجه ­های با ارتفاع زیاد و دیدنی در آب را انجام می­دهند برای ورود به این بخش از پارک باید بلیط تهیه کنید و این مستلزم پرداخت هزینه اضافی است.

بهترین مراکز خرید آنتالیا

سرسره ها

در پارک آبی آکوآ انواع سرسره های آبی رو باز ، رو بسته یا تونلی، سرسره های های با تیوپ و بی تیوپ، سرسره های یو شکل و سرسره های چاله ی هیجان فضایی وجود دارند و با طراحی های زیبا در این محیط با شکوه شما را به سمتشان می کشانند هر سرسره منتهی به استخری کاملا امن و زیبا می شود.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

باید از پله های سرسره ها بالا رفت تا به ایستگاه سرسره سواری رسید در بالای این ایستگاه افرادی متخصص مسئولیت مراقبت از ما را دارند آنها بعد از اطمینان از خالی بودن سرسره ها و اطمینان از درست بودن تیوپ ها اجازه ی سر خوردن می دهند .از دیگر جذابیت های بازی در این پارک آبی این است که، برای رسیدن به سرسره ها باید از میان فضاهای سبز زیبا عبور کنیم که درختان و گل هایی که در این مسیر قرار گرفته اند  آب و هوای این منطقه را دلچسب تر کرده اند.

نتیجه گیری

پارک آبی آکوالند آنتالیا محبوبیت خاصی برای گردشگران دارد بطوری که بسیاری از گردشگران که عازم آنتالیا می­شوند رفتن به این پارک هیجان ­انگیز را جزو برنامه­ هایشان قرار می­دهند. تا لذت سفر خود و همراهانشان را چند برابر کنند.

منبع کارناوال
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها