از سواحل پاتایا چه میدانید؟

سفر به سواحل پاتایا

پایاتا شهر ساحلی کوچکی است که در کشور تایلند و در شرق خلیج این کشور واقع شده است. این شهر ساحلی در فاصله‌ی ۱۶۵ کیلومتری از شهر زیبای بانکوک قرار دارد. این شهر زیبا یکی از توریسی‌ترین شهرهای تایلند است که طبق آمار به دست آمده هرساله جمعیتی قریب به ۵/۵ میلیون نفر توریست از اصرع نقاط جهان راهی این شهر می‌شوند. با تاریخ ما همراه باشید تا در رابطه با  سواحل پاتایا گپ و گفتی با هم داشته باشیم.

ساحل جومتین

این ساحل در فاصله‌ای دو کیلومتری از ساحل پایاتا قرار دارد. این ساحل نسبت به ساحل پایاتا کمی خلوت‌تر است و مناسب افرادی است که مکان‌های خلوت را بر مکان‌های شلوغ ترجیح می‌دهند. البته این نکته را بخاطر بسپارید که خلوتی ساحل جومتین مبنی بر عدم شور و هیجان آن نیست. بلکه این ساحل به علت داشتن موج‌های خروشانش بیشتر بازی و مسابقه‌های قایقرانی رانی و کیت سواری است.

سواحل پاتایا

ساحل نالکوآ

این ساحل یکی از بزرگترین سواحل پاتایا بحساب می‌آید و یکی از بهترین سواحل برای ماهیگیری است. همچنین  در کنار ماهیگیری می‌توان از این ساحل برای برگذاری مسابقات آبی و ساحلی استفاده کرد.

ساحل دانگتان

این ساحل با دارا بودن طول ۵/۱ کیلومتر یکی دیگر از بزرگترین سواحل این کشور است. این ساحل یکی از منحصر به فردترین سواحل ایتالیا است. بسیاری از گردشگران و توریست‌هایی که به ایتالیا سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند ساحل دانگتان اولین نقطه‌ای باشد که از آن دیدن می‌کنند.

نکات سفر به پاتایا

ساحل بانگ سارای

این ساحل در نزدیکی یکی از مناطق آرام پاتایا قرار دارد و اگر چه وجه های هیجانی دیگر سواحل پاتایا را کم دارد ولی برای ماهیگیری عالی است. این ساحل بین غواص ها هم پر طرفدار است و کوسه های زیادی در آب های آن وجود دارد. بقایای یک کشتی از جنگ جهانی دوم هم در اعماق آب های آن وجود دارد

ساحل کوه لارن

کوه لارن یا همان جزیره مرجانی شباهت های زیادی به سواحل جنوب کشور تایلند دارد و تقریبا می توان گفت به نوعی متفاوت تر از سواحل دیگر پاتایا است. این ساحل تکه ای از بهشت است و نه تنها از سواحل معروف پاتایا بلکه یکی از رمانتیک ترین سواحل پاتایا هم هست. بهترین تفریحات رایج در این ساحل، اسنورکلینگ یا سوار شدن بر قایق های شیشه ای است و قایق سواری در آب های کریستالی و شفاف آن است

سواحل پاتایا

نتیجه گیری

پاتایا یکی از معروف‌ترین شهر‌های تایلند بشمار می‌آید این شهردارای سواحل خارق‌ العاده‌ای است که در طی مطلب به معرفی برخی از این سواحل پرداختیم. جالب است بدانید بین سواحل این شهر محبوب‌ترین آنها ساحل پاتایا است.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها