غذاهای هنگ کنگی

غذاهای هنگ کنگی

هنگ کنگ یکی از زیباترین شهرهای جهان است که دارای غذاهای لذیذ و پرطرفداری است. بومیان این شهر اهمیت بسیاری برای غذاهای خود قائل هستند. هنگ کنگ رستورانهای فراوانی را در دل خود جای داده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با غذاهای هنگ کنگی بیشتر آشنا کنیم. از غذاهای محبوب هنگ کنگ میتوان به جای دان زای، نودل بامبو، دا فو فا، یام چا، کباب غاز و … اشاره کرد.

کباب غاز

غذاهای هنگ کنگی

این غذا یکی از محبوب‎ترین غذاهای هنگ کنگی است که از گوشت غاز تهیه می‎شود. ابن غذا در ورت پخت مناسب ترد می‎شود. این غذا لذیذتر از گوشت اردک است. این غذا در تمامی رستوران‎های هنگ کنگ پبدا می‎شود اما هر رستورانی بهترین نوع این غذا را ندارد. رستوران Yat Lok Roast Goose   بهترین کباب غاز را برای شما سرو می‎کند.

یام چا

این غذا از غذاهای سنتی هنگ کنگ است که بومیان معمولا این غذا را از صبح زود تا ناهار میل می‎کنند. همه رستوران‎های هنگ کنگ این غذا را سرو می‎کنند. اگر به دنبال بهترین طعم این غذا هستید رستوران Lei Garden  را امتحان کنید. این رستوران مجلل برای تهیه مواد غذایی تازه خود مزارع خود را در سال ۲۰۱۰ راه اندازی کرد.

دافوفا

این غذای یکی از محبوب‎ترین غذاهای هنگ کنگی است که از شیر سویای غلیظ درست می‎شود. این غذای خوش ‎مزه هم به صورت گرم و هم به صورت سرد سرو می‎شود.  Dao fu fa معمولا به همراه شکر و یا شربت زنجبیل سرو می شود و در بهترین حالتش لطافت و نرمی ابریشم گونه ای دارد. توفوهای کمپانی A1 Tofu Company از سویاهای مرغوب کانادایی درست می شوند و به بافت فوق العاده شان معروفند.

غذاهای هنگ کنگی

لذیذترین غذاهای محلی ترکیه

نودل بامبو

در روش سنتی طبخ نودل های تخم مرغی تازه، باید خمیر بوسیله ی بامبویی بزرگ ورز داده شود و سپس نودل های باریک از آن تهیه شود. پیدا کردن این غذای لذیذ و سنتی امروزه چندان کار ساده ای نیست و تنها در چند محل ویژه این غذا سرو می شود. فروشگاه Lau Sum Kee Noodle در خیابان Fuk Wing که فعالیتش را در سال ۱۹۵۴ به عنوان غرفه ای خیابانی شروع کرد، پس از گذشت نسل ها همچنان این غذای بی نظیر را هرروزه با همان روش سنتی اش تهیه می کند. این نودل های خوشمزه معمولا به روش های مختلفی همچون استفاده در سوپ و یا به همراه خاویار و میگو سرو می شوند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها