بهترین بازارهای آبی بانکوک

بهترین بازارهای آبی بانکوک

بدون شک یکی از زیباترین جاذبه‎های گردشگری شهر بانکوک بازارهای آبی این شهر است که تنها منحصر به این شهر است. گردشگرانی که به این شهر زیبا سفر می‎کنند حتما از این بازارهای آبی دیدن می‎کنند. معمولا این بازارها در صبح مشغول به فعالیت هستند و بسیاری از گردشگران به خاطر دوری و بیدار نشدن صبح زود قادر به دیدن آن‎ها نیستند اما در نزدیکی سیام پارگون بازار آبی وجود دارد که می‎‏توانید خود را تا ظهر به آن برسانید و از آن لذت ببرید. در این بازار قصد داریم تا بهترین بازارهای آبی بانکوک را به شما معرفی کنیم.

 بازار آبی Damnoen Saduak

این بازار زیبا یکی از پربازدیدترین و بهترین بازارهای آبی بانکوک است که از ویژگی‎های مثبت آن می‎توان به زیبایی و عظمت آن اشاره کرد. در این بازار زیبا که مکان مناسبی برای عکاسی می‎باشد شاهد قایق‎های رنگارنگی هستید که هر کدام میوه و مواد خوراکی خاصی را به فروش می‎رساند. بیشتر خریداران این بازار آبی گردشگران هستند که باعث شده است که از حالت محلی خود مقداری فاصله بگیرد. فاصله این بازار آبی از شهر بانکوک حدود ۱۰۰ کیلومتر است که با حدود ۱ ساعت رانندگی می‎توانید به این بازار زیبا برسید. اگر به دنبال مواد غذایی تازه هستید باید صبح زود راهی این بازار زیبا شوید.

بهترین بازارهای آبی بانکوک

راهنمای سفر تنهایی به بانکوک

بازار آبی Amphawa

این بازار که یکی از  بهترین بازارهای آبی بانکوک است توانسته رتبه دوم بازار‎های آبی تایلند را به خود اختصاص دهد. بازار آبی Amphawa در ۹۰ کیلومتری جنوب غربی بانکوک واقع شده است. این بازار بسیار دیدنی است و با وجود خانه های کوچک چوبی در حاشیه کانال که سوغاتی و انواع موادغذایی از جمله شیرینی جات خوشمزه به مسافران می فرشند، چهره ای منحصربه فرد پیدا کرده است. برای رسیدن به این بازار دوست داشتنی مجبور نیستید که صبح بسیار زود از خواب بیدار شوید، اگر بتوانید خود را حدود ساعت نه به این بازار برسانید به شلوغی معمول آن نیز بر نمی خورید.

بهترین بازارهای آبی بانکوک

بازار آبی Talin Chan

این بازار در رتبه سوم بازارهای آبی محبوب تایلند جای می گیرد و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش احتمالا بهترین بازار در این لیست است. این بازار زیبا که فقط دوازده کیلومتر با مرکز شهر بانکوک فاصله دارد در تمام ساعات روز دایر است و از ازدحام بازارهای آبی دیگر نیز برخوردار نیست. علاوه بر این ها یک بازار بزرگ محلی نیز با آن مرتبط است. در این بازار قایق های کوچکی وجود دارند که سوار بر آن ها می توانید در آرامشی مثال زدنی کانال را بپیمایید و از زیبایی مناظر اطراف لذت ببرید. البته باید به این نکته اشاره کرد که این بازار قدمت و زیبایی تاریخی بازار Amphawa را ندارد و تعداد قایق های تفریحی اش نیز کم است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها