برترین جاذبه های گردشگری بارسلونا

برترین جاذبه های گردشگری بارسلونا

بارسلونا هر آنچه در یک سفر رویایی به دنبال آن هستید را در خود جای داده است. این شهر زیبا سالانه میلیون‎ها گردشگر را از سراسر دنیا به خود جذب می‎کند. از دلایل انتخاب این شهر توسط گردشگران می‎توان به دسترسی آسان به همه‎ی نقاط شهر، آب و هوای خوب، محیط کوهستانی، غذاهای محلی خوش مزه و … اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با برترین جاذبه های گردشگری بارسلونا آشنا کنیم. از برترین جاذبه های گردشگری بارسلونا می‎توان به مونت جویس، موزه‎ی ‎پیکاسو، نیوکمپ، فونت مجیکا و … اشاره کرد که در ادامه به توضیح مختصر این جاذبه‎های گردشگری می‎پردازیم.

فونت مجیکا

این فواره‎ی زیبا روی تپه‎ی مونت جویس وحوالی میدان پلازای اسپانیا واقع شده است. این فواره زیبا در سال ۱۹۲۹ ساخته شده است. بعد از ظهرها وقتی که فواره روشن می‎شود هزاران تماشاگر به تماشای این فواره زیبا می‎آیند. در این فواره زیبا از ترکیب نور، موزیک و آب استفاده شده است.

جاذبه های گردشگری بارسلونا

موزه‎ پیکاسو

این موزه میزبان بیش از ۴۰۰۰ هزار اثر هنری است از نقاشان سراسر جهان است. این موزه همچنین آثار هنری پیکاسو را در دل خود جای داده است. این موزه بیانگر نزدیکی پیکاسو با شهر بارسلونا از دوران نوجوانی است.

دیدنی های بارسلونا

نیو کمپ

این ورزشگاه یکی از جاذبه‎های گردشگری بارسلونا است. این ورزشگاه در بین طرفداران ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است. این استادیوم توانایی این را دارد بیش از ۹۹۰۰۰ هزار نفر را در خود جای دهد.  تور گردشی بازدید از زمین فوتبال به خودی خود تجربه ی ارزنده ای برایتان خواهد بود، اما خدا را چه دیدید؟ شاید شانس به شما روی آورد و موفق شدید شاهد یک مسابقه ی فوتبال زنده از ورزشگاه نیوکمپ باشید.

جاذبه های گردشگری بارسلونا

مونت جویس

تپه ی کم ارتفاع مونت جویس با قله ی نسبتآ مسطحش در جنوب غربی مرکز شهر واقع شده است. در قسمت شرقی تپه یک صخره ی مستحکم وجود دارد که اگر بر فراز آن بایستید، چشم انداز بی نظیری از لنگرگاه شهر، بی درنگ نمایان خواه شد. قله ی این تپه در گذشته ماَمن استحکامات بسیاری به شمار می رفته و اکنون تنها یکی از آنها در این محل باقی مانده است. از دیگر جلوه های سرگرم کننده ی موجود در مونت جویس، کاخ ملی پالائو می باشد که به عنوان غرفه ی مرکزی نمایشگاه بین المللی ساخته شده است. این ساختمان با شکوه با سبک معماری نئو باروک، مهد هنر ملی کاتالونیا و همچنین محل قرار گیری امکانات ورزشی المپیک که برای المپیک سال ۱۹۹۲ ساخته شدند، محسوب می شود.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها