سفر به شهرهای اروپایی در روز کریسمس

سفر به شهرهای اروپایی در روز کریسمس

یکی از تجربه‎های لذت بخش سفر جشن گرفتن مخصوصا آن هم جشن کریسمس است. جالب است بدانید که هر کشوری کریسمس را به شکلی خاص جشن می‎گیرد. یکی از لذت بخش‎ترین سفرها، سفر به نقاط مختلف از جهان در روزهای کریسمس و شرکت در جشن کریسمس است. با رسیدن روز کریسمس حتی با مساعد نبودن شرایط آب و هوایی رویدادهای بزرگی در سراسر جهان به وقوع می‎پیوندد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با سفر به شهرهای اروپایی در روز کریسمس بیشتر آشنا کنیم.

گرسنی سنت ژان در رشته کوه‎های آلپ ایتالیا

در سفر به شهرهای اروپایی در روز کریسمس بدون شک گرسنی سنت زان می‎تواند پیشنهادی بی‎نظیر برای شما باشد. روستای گرسنی سنت ژان که در رشته کوه‎های آلپ ایتالیا واقع شده روستایی کوهستانی و کوچک در دره‎ی ائوستا است که یکی از بهترین مکان‎های گردشگری برای گذراندن کریسمس است. از ویژگی‎های مثبت این روستای زیبا می‎توان به اسکی بر روی دریاچه یخ زده و قدم زدن در پیاده روهای پوشیده شده با برف را اشاره کرد. سالانه گردشگران زیادی برای جشن کریسمس و چشیدن طعم واقعی کوهستان راهی این روستای زیبا می‎شوند. در این منطقه کافه‎های زیادی وجود دارند که برای شما شکلات داغ سرو می‎کنند.

کریسمس

هامبورگ در آلمان

بدون شک بهترین مکان برای جشن کریسمس در آلمان هامبورگ است. هامبورگ پر از رسومات مختلف و خاص است؛ این منطقه به مناسبت این جشن هر ساله به زیبایی تزئین می‎شود. بازارهای این شهر ازجمله بزرگترین و متنوع ترین بازارهایی است که تاکنون دیده اید. می توان گفت حال و هوایی که این بازارها ایجاد می کنند واقعا جادوییست. گذراندن این جشن در آلمان درست به این معناست که شما به مهد سنت هایی که در آمریکا و انگلستان برایشان ارزش بسیاری قائل هستند، سفر کرده اید. علاوه بر آن هامبورگ یکی از شهرهای مورد علاقه مردم در تمامی دوران ها به شمار می رود.  هر زمان که بخواهید این شهر، پر جنب و جوش، پرانرژی و سرشار از نیروی جوانی می شود. سفر به این شهر زیبا در هر زمانی سهل و آسان است.

جشن کریسمس در ترکیه

لیل در فرانسه

کریسمس

لیل شهرکوچکی در شمال شرقی فرانسه است. فاصله لیل از پاریس دو ساعت و از بلژیک به کمتر از یک ساعت می رسد.  لیل به عنوان شهری که در مرز دو کشور زیبا قرار گرفته است، خصوصیات یک شهر بزرگ همراه با معماری سنتی را در خود دارد. همچنین، لیل شهر کوچک و جذابیست که بازارهای کریسمس آن تجربه ای باورنکردنی را در اختیار مهمانانش قرار می دهند. دسترسی به لیل با قطار بسیار آسان است؛ اما اگر کمی تنبلی را کنار بگذارید، پیاده نیز می توانید خودتان را به بازارهای آن برسانید. این جشن یک رویداد خانوادگی در این شهر به شمار می رود و به ندرت گردشگران از کشورهای دیگر به لیل می آیند.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها