زیباترین سواحل دبی

زیباترین سواحل دبی

دبی یکی از بزرگترین و زیباترین شهرهای امارات متحده عربی واقع در بخش‌های جنوبی ایران در مجاورت خلیج فارس است. این شهر دارای تعداد بسیار زیادی از سواحل، آسمانخراش، جاذبه‌های تفریحی و گردشگری منحصر به فرد بوده و از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در سراسر جهان به شمار می‌آید. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی زیباترین سواحل دبی بپردازیم.

دبی کجاست؟

دبی شهری واقع شده در کشور امارات است. این شهر در گذشته نه چندان دور با خاک پوشیده شده بود و تنها چیزی که از آن دیده می‎شد، مشتی خاک بود. امروزه این شهر به یکی ازمدرن‎ترین شهر‎های جهان تبدیل شده است. یکی از زیباترین جاذبه‎های دبی سواحل آن است که از بهترین سواحل دبی می‎توان به ساحل جمیرا، ساحل الممزار، ساحل روسی، ساحل کایت، ساحل برج دبی و … اشاره کرد.

این شهر زیبای عربی زبان، به دلیل سواحل بی‌نظیرش زبانزد خاص و عام بوده و از مکان‌های پرطرفدار گردشگری در آسیا به شمار می‌آید.

ساحل جمیرا

این ساحل یکی از بزرگترین و دیدنی ترین سواحل زیبای دبی بوده و از مناطق محبوب گردشگری در این شهر به شمار می آید. ساحل جمیرا دارای طبیعتی زیبا، درختانی سرسبز، امکانات تفریحی و رفاهی فراوانی بوده و به دلیل دسترسی آسان و سریع، از جاذبه های پرآوازه این شهر محسوب میگردد.

زیباترین سواحل دبی

ساحل روسی دبی

این ساحل از امکانات رفاهی کمتری نسبت به ساحل جمیرا برخوردار بوده و به دلیل وسعت زیاد و پوشش گیاهی مناسب، از مکانهای محبوب ورزشی و ورزشگاهی برای گردشگران به شمار می آید.

بهترین تفریحات گردشگری و اماکن اقامتی در قلب نهر دبی

ساحل برج دبی

این ساحل از جمله سواحل زیبای دبی می‎باشد که در قسمت راست برج العرب قرار گرفته است. فاصله این ساحل با برج العرب نزدیک به ۹۰۰ متر است. این ساحل دارای امکانات فراوانی است که از این میان می‎توان به دستشویی، رختکن، حمام، ایستگاه برای شارژ خورشیدی و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که این سحل تنها یک رستوران دارد.

ساحل کایت

اگر می‎خواهید شاهد پرواز ده‎ها و یا هزاران بادبادک باشید حتما ساحل کایت را امتحان کنید. یکی از نکات منفی این ساحل این است که در این ساحل فروشگاهی برای خرید وجود ندارد. اگر برای تفریح به این ساحل می‎روید با خود خوراکی ببرید.

ساحل الممزار

یکی از سواحل دبی که بسیار گسترده شده ، ساحل الممزر یا مامزاز می باشد که به دلیل داشتن امکانات تفریحی زیاد عنوان پارک ساحلی نیز دارد ، این پارک ساحلی از پنج ساحل کوچک تشکیل شده است و دارای دو استخر بزرگ طبیعی نیز می باشد و یکی از جذابیت های این جا طرز قرارگیری ساحل و دریا است ، جوری که ساحل در این منطقه برش خورده مثل این است که دریاچه ای در این جا به وجود آمده است.

ساحل قنتوت

ساحل قنتوت متعلق به هتل قنتوت است ولی جالب است که ورود برای عموم آزاد می باشد ، این ساحل منطقه ای با شن های طلایی با منظره ای زیبا و چشم نواز که زمین های والیبال و نقاطی برای آتش کردن و پختن کباب دارد که بهترین ساحل برای سپری کردن تعطیلات می‎باشد.

منبع سلام پرواز
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها