بهترین تفریحات گردشگری و اماکن اقامتی در قلب نهر دبی

بهترین تفریحات گردشگری و اماکن اقامتی در قلب نهر دبی

آیا تاکنون از بهترین تفریحات گردشگری و اماکن اقامتی در قلب نهر دبی چیزی شنیده‌اید؟ ابتدا قصد داریم تا خور یا نهر دبی را برایتان معنا کنیم. این نهر یک نهر آب شور، واقع در مرکز شهر دبی امارات متحده عربی است. در حدود سال ۱۹۵۰ به دلیل تردد زیاد کشتی‌های تجاری و مسافر بری یک شکاف در این نهر ایجاد شد که شهر را به دو بخش، بر دیره و بر دبی تقسیم کرد. بسیاری از هتل‌ها و تفرجگا‌ها در همین ناحیه قرار گرفته‌اند از این رو این نهر معروف‌ترین منطقه توریستی، و عامل اساسی رشد و توسعه، دبی محسوب می‌شود.

در این شهر علاوه بر ساختمان‌های مرتفع و اماکن مدرن، ساختمان‌های قدیمی، کشتی‌های چوبی و بازار‌های شلوغی به چشم میخورد که نشان می‌دهد این شهر هنوز اصالت و بافت سنتی خود را حفظ کرده است. جاذبه‌های توریستی و اماکن اقامتی در این نهر بسیارند که در این مقاله به چند مورد از آن‌ها می پردازیم.

تفریح و اوقات فراغت در نهر دبی

آن زمان که  در راستای تفرجگا‌های نهر دبی، در حال پرسه زنی هستید، باد‌هایی از جنس آرامش شما را دربر می‌گیرند که هرگز این تجربه از ذهن شما پاک نمی‌شود. اگر تمایل دارید که از بر دیره به بر دبی یا بالعکس بروید، قایق‌های چوبی قدیمی موجود هستند که شما را به راحتی جا به جا می‌کنند. در مسیر این گشت زنی‌ها، از نمایش اسب‌ها در شهر تنوره غافل نمانید. و همچنین بازدید از  از بازار‌های پر ازدحام این شهرو خرید اقلامی چون، پارچه و ادویه جات و طلا با قیمتی منصفانه تجربه به یادمانی را برایتان ایجاد می‌کند.

نهر دبی

پارک های آبی دبی

هتل‌ها و اماکن اقامتی

شاید شما متصور شوید که برای اقامت در اماکن اقامتی این منطقه، باید هزینه‌‌ی هنگفتی بپردازید. آسوده خاطر باشید که اماکن اقامتی با هر میزان بودجه‌ای برای توریست‌ها یافت می‌شود. ساحل خور مجموعه‌ای از ارزانترین تا لوکس‌ترین هتل‌ها را در خود جای داده است که قطعا موجب جلب رضایت شما گردشگران گرامی می‌شود. هتل‌های، پارک هایت، رافلز، کاپتورن، جمیرا گرک ساید هتل‌های لوکس و هتل‌های سیتی مکس البرشا، دزرت پالم، ابیس، و… هتل‌های با قیمت معقول تر هستند.

نهر دبی

نتیجه گیری

در واقع عاشقان سفر و علاقه مندان سفر به نهر دبی، نگران انتخابشان نباشند چراکه این نهر با تنوعی که در اماکن اقامتی و مراکز خرید و تفرجگاه‌ها دارد شما با دست باز می‌توانید یک سفر لذت بخش را آغاز کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها