هتل ایبیس ارزان قیمت ترین هتل فرودگاهی گروه آکور

هتل ایبیس ارزان قیمت ترین هتل فرودگاهی گروه آکور

هتل ایبیس تهران، از جمله هتل‎های مقرون به صرفه فرودگاهی گروه آکور می باشد که در فاصله کوتاهی از مرکز شهر و مراکز تجاری گردشگری واقع شده و به دلیل امکانات رفاهی رضایت بخش و هزینه‎های مناسب، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این هتل از انتخاب‎های شایسته برای مسافرانی است که به دنبال اقامت یک روزه در فاصله پرواز بعدی خود بوده و قصد دور شدن از فرودگاه را ندارند.

معرفی هتل ایبیس تهران

هتل ibis تهران، نخستین و ارزان قیمت‎ترین هتل فرودگاهی تاسیس شده توسط گروه آکور است. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۹۳  با نام هتل اکسیس به بهره برداری رسیده و پس از واگذاری به گروه هتلداری آکور فرانسه، عنوان ایبیس را به خود اختصاص داد. از جمله مزایا و ویژگی‎های قابل توجه این هتل فرودگاهی، مجاورت آن با مکان‎های تاریخی، تجاری، تفریحی و فرهنگی تهران بوده و از امکانات کامل رفاهی برای مسافرین برخوردار می باشد.

اتاق‎ها و امکانات هتل ایبیس

اتاق‎های هتل ایبیس چهار ستاره، مجهز به خدمات اولیه و ضروری مانند تلویزیون، یخچال، حمام، سیستم تهویه هوا و سرویس بهداشتی فرنگی بوده و امکان رزرو اینترنتی را نیز برای مسافران فراهم آورده است.

هتل ایبیس ارزان قیمت ترین هتل فرودگاهی گروه آکور
http://www.accorhotels.com/A0H0

نمادهای شهر تهران

قوانین هتل ibis

هزینه‎های مرجوعی به حساب مسافر در شرایط کنسلی اتاق‎ها بسته به زمان، کاملا متفاوت بوده و طبق پروتکل کلی هتلداری محاسبه می گردد. زمان تحویل اتاق‎ها به مسافرین، پس از ساعت ۱۴ و زمان تحویل اتاق‎ها به هتل، پیش از ساعت ۱۲ خواهد بود.

هتل ایبیس ارزان قیمت ترین هتل فرودگاهی گروه آکور

هتل ۴ ستاره ایبیس تهران در نزدیکی فرودگاه امام خمینی به عنوان اولین هتل از گروه هتل‌های اکور در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید. فاصله زمانی این هتل تا مرکز شهر با وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس ۴۵ دقیقه است. اخیرا این هتل به گروه هتلداری اکور فرانسه واگذار شده و با نام جدید هتل ایبیس ibis فعالیت خود را آغاز نموده است، قبلا این هتل با نام هتل اکسیس فعالیت می کرد. همچنین در کنار این هتل، هتلی دیگر با نام هتل نووتل هم وجود دارد که در سطح بالاتری از خدمات قرار دارد و مسافران گرامی می‌توانند به دلخواه نسبت به رزرو یکی از این هتلها اقدام کنند. این هتل از هتل های اطراف فرودگاه امام خمینی است که مسافرانی که به هر دلیل مایل هستند تا در نزدیکی فرودگاه شبی را به استراحت بپردازند، می توانند در این مجموعه چهار ستاره اقامت داشته باشند.

منبع جا باما
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها