هتل منوچهری کاشان ، شاهکاری بی نظیر از معماری سنتی ایران

هتل منوچهری کاشان ، شاهکاری بی نظیر از معماری سنتی ایران

هتل منوچهری کاشان یکی از آثار فاخر سنتی و ارزشمند شهر کاشان در استان اصفهان است. این هتل دارای معماری شگفت انگیزی بوده و از قدمتی ۴۰۰ ساله برخوردار می‎باشد. آنچه این هتل را فراتر از یک اقامتگاه جلوه می‎دهد، هنر و ذوق بی‌همتای ایرانیان و رنگ و لعاب معماری ایران زمین است. این هتل در گذشته‎های دور، اقامتگاه و منزل منوچهری‎های کاشان بوده و از امروزه از مکان‎های گردشگری پرطرفدار به شمار می‎آید.

معرفی هتل منوچهری کاشان

هتل منوچهری کاشان، شاهکاری بی نظیر از معماری سنتی ایران به حساب می‎آید. این هتل در محله پشت عمارت کاشان و در مجاورت بازار قدیمی و پر رونق این شهر توریستی واقع شده است. این هتل سرشار از فوت و فن های منحصر به فرد و استادانه معماری ایرانی بوده و پس از چهار قرن، در سال ۱۳۹۰ به قلم مرمت کاران آثار تاریخی، قبای نو به تن کرده و جانی دوباره گرفت. اقامت در این هتل سنتی و بی نظیر هنری، تجربه یک سفر لذت بخش و ماندگار را به ارمغان آورده و از اقامت‎های ماندگار به شمار می آید.

جاهای دیدنی کاشان ابیانه

کمی بیشتر اجع به هتل

این هتل سنتی مجهز به ۹ اتاق در ۲ طبقه بوده و از پرسنلی مجرب و حرفه‎ای در زمینه هتلداری بین المللی برخوردار می‎باشد. حیاط، باغچه، حوض و فضای داخلی هتل از جمله راهروها، ایوان‎ها و آب انبار از زیباترین جاذبه های داخل هتل بوده و اقامت در این اقامتگاه سنتی، انتخابی شایسته برای گردشگری در فصل بهار و تابستان در این شهر تاریخی و دیدنی به شمار می‎آید.

هتل منوچهری کاشان ، شاهکاری بی نظیر از معماری سنتی ایران

هتل سنتی خانه منوچهری با ۴۰۰ سال قدمت واقع در بافت تاریخی و محله پشت عمارت کاشان در نزدیکی بازار قدیمی، یکی از گنجینه‌های بی نظیر معماری سنتی ایران به شمار می آید. این هتل در سال ۱۳۹۰ پس از سه سال مرمت و بازسازی مورد بهره برداری قرار گرفت. این مجموعه با دمیدن جانی نو در کالبد فرسوده بنای قدیمی و با الهام از هنر و سنن این منطقه کویری با افزودن تجهیزات کامل مطابق با الگوهای جهانی از معدود خانه های آب انبار دار کاشان است که دارای دو ورودی و شامل ۹ واحد اقامتی که هریک با ویژگی‌های تزئینی خاصی در سه وجه حیاط، مشرف به حوض آب و باغچه های زیبا قرار گرفته اند. مدیریت و پرسنل خانه منوچهری در تلاش اند با ارائه خدمات و امکانات رفاهی مناسب شما میهمانان گرامی اقامتی به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

منبع اقامت 24
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها