هیجان انگیز ترین زیپ لاین های دنیا

هیجان انگیز ترین زیپ لاین های دنیا

زیپ لاین یکی از تفریحات پرطرفدار و هیجان انگیز در سراسر جهان است که در زمره تفریحات فرا ورزشی قرار گرفته و از هیجان بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این تفریح معمولا به وسیله تجهیزات ویژه‌ای در دره‌های عمیق و ارتفاعات بسیار بلند انجام گرفته و تجربه‌ای شگفت انگیز و بی نظیر تلقی می‌گردد. امروزه به دلیل استقبال از این تفریح پرهیجان و البته ترسناک، مکان‌های زیادی در سراسر جهان به عنوان هیجان انگیز ترین زیپ لاین های دنیا در نظر گرفته شده و هر ساله تعداد بسیار زیادی از داوطلبان این تفریح شگفت انگیز را به خود فرا می‌خوانند.

بهترین زیپ لاین های دنیا

در این بخش به بررسی بهترین زیپ لاین‎های دنیا می‎پردازیم.

زیپ لاین ۲۰۰۰ آفریقای جنوبی

یکی از جذاب‎ترین و هیجان انگیزترین زیپ لاین های دنیا، زیپ لاین ۲۰۰۰ در آفریقای جنوبی است. این زیپ لاین ارتفاع بسیار زیادی داشته و به دلیل ضریب ایمنی فوق العاده بالا از طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان برخوردار است.

تفریحات هیجان انگیز در تهران

زیپ لاین پرواز گیبون تایلند

این زیپ لاین از جمله قدیمی ترین و زیباترین زیپ لاین های آسیایی به شمار می‎آید. پرواز گیبون از جمله مکان های دوست داشتنی و خاطره ساز برای دوستداران هیجان در جهان است.بدون شک این زیپ لاین یکی از هیجان انگیز ترین زیپ لاین های دنیا است که می‎تواند تجربه‎ای تفاوت را برای شما به ارمغان بیاورد.

 زیپ لاین سیماتای چین

یکی دیگر از بهترین زیپ لاین‎های دنیا، زیپ لاین سیماتای در کشور چین است. از ویژگی‎های منحصر به فرد این زیپ لاین، مشاهده مناظر طبیعی، دره های عمیق، دریاچه و طبیعت سرسبز و زیبا، هنگام پرواز بر فراز کوه های قد برافراشته در این جاذبه هیجان انگیز است.

اسلات زیلا

از آنجایی که زیپ لاین های شهری زیادی وجود ندارند که تمام طول سال فعال باشند، اسلات زیلا در لاس وگاس (Las Vegas) نسبتا منحصر به فرد است. اگرچه این خط بلندترین، سریع ترین و یا طولانی ترین خط در جهان نیست، اما به سواران خود اجازه می دهد، در حالی که فقط ۷۷ پا (۴/۲۳متر) بالاتر از جمعیت مردم شهر هستند، وارد مرکز شهر وگاس شوند.

لا ترولی ین

یا می خواهید به سفری بروید که بعدها به آن افتخار کنید؟ اگر چنین است، پس سواری روی زیپ لاین لاترولی ین در استراحتگاه وال تورنز (Val Thorens) را تجربه کنید. این خط کابلی با ارتفاع ۱۰۵۹۷ پا (۳۲۲۹ متر)، بلندترین خط در جهان و البته مناسب همه می باشد.

هیجان انگیز ترین زیپ لاین های دنیا

مانستر

در سال ۲۰۱۶، نام زیپ لاین مانستر واقع در پارک ماجراجویی تورو ورد (Toro Verde) در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان طولانی ترین خط کابلی در جهان ثبت شد.

منبع سفرمی

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ