اقامتی خاطره انگیز در هتل ستارگان شیراز

اقامتی خاطره انگیز در هتل ستارگان شیراز

ایران بزرگ دارای مناطق و جاذبه‌های گردشگری فراوان است. یکی از بهترین شهرهای ایران برای گردشگری شهر شیراز است. هتل ستارگان شیراز که بهترین هتل این شهر می‌باشد، از شما در مدت مسافرتتان با بهترین امکانات اقامتی پذیرایی خواهد کرد. این هتل که در بهترین نقطه شیراز ساخته شده و فاصله کمی با مناطق گردشگری و سیستم حمل و نقل عمومی دارد، یک هتل ۴ ستاره و نوساز است. همچنین این هتل دارای امکانات فوق‌العاده‌ای می‌باشد و احترام به مشتری، تمییز بودن هتل و به موقع حاضر شدن انواع سفارشات، تنها بخشی از این هتل فوق‌العاده است. در ادامه با سایت تاریخ ما برای آشنایی بیشتر همراه باشید.

انواع رستوران‌ها در هتل ستارگان شیراز

شیراز از شهرهای توریستی و خوش آب و هوای ایران است که باعث می‌شود، گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور وارد آن شوند. برای گردشگران خارجی سورپرایزهای زیادی در این شهر وجود دارد که مهمترین آن‌ها تخت جمشید چندین هزارساله، مقبره حافظ و سعدی است. اما این گردشگران و شاید هم گردشگران داخلی بخواهند غذای غیر ایرانی سرو کنند. در این صورت  شاید با مشکلاتی روبه رو شوند. اما هتل ستارگان شیراز علاوه بر ارائه غذاهای سنتی ایران و شیراز، سه رستوران با انواع غذاهای کشورهای خارجی نظیر ایتالیا، چین و آفریقا هم ارائه می‌کند. علاوه بر رستوران انواع کافه‌ها، سونا، جکوزی،خشکشویی، تاکسی سرویسی،کافی شاپ و … هم وجود دارند.

بهترین و لوکس ‌ترین هتل های شیراز

محل جشن و سمینار

در این هتل امکانات زیادی وجود دارد. یکی از این امکانات قابل ملاحضه، وجود سالن‌ها و تالار برای گرفتن جشن و برگزار کردن انواع جلسات اداری و سمینار‌ها، می‌باشد. از جمله جشن‌هایی که در این هتل گرفته می‌شود می‌توان به جشن‌های عروسی، جشن تولد و یا در بعد اداری، جلسه با بازرگانان و افراد خارجی در این هتل اشاره کرد.

هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان دارای ۱۴ طبقه و مشتمل بر ۴۲ باب فضای اقامتی با دکوراسیون کاملا متفاوت و مدرن و سنتی می باشد. اتاق ها و سوئیت های هتل به گونه ای طراحی شده اند که چشم انداز زیبایی از شهر شیراز را در هنگام شب و روز به میهمانان خود ارائه می دهد. این اتاق ها با فضایی آرام و راحت خاطره ای زیبا از سفر در ذهن مسافران به جا می گذارد. تمامی این اتاق ها و سوئیت ها مجهز به امکاناتی نظیر روم سرویس، خدمات خانه داری و لاندری، سرویس چای و قهوه روزانه در اتاق، تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت، صندوق امانات، حمـام دارای وان، تلویزیون متصل به کـانال های داخـلی و ماهـواره ای، یخچال، مینی بار و سیسـتم کـارت کلـید الکتـرونیکی درب ها می باشد.

این هتل این امکان را دارا می باشد که که بصورت آنلاین، اتاق های خود را جهت رزرو در اختیار میهمانان عزیز قرار دهد و مسافران می توانند آن‌ها را رزرو کنند.

نتیجه گیری

شهر شیراز یکی از بهترین شهرهای ایران برای گردشگران داخلی و خارجی است. در این شهر، هتل ستارگان شیراز یکی از ممتازترین هتل‌های این شهر در ارائه خدمات اقامتی به گردشگران است.  از جمله این خدمات می‌توان به سرو سه نوع غذای خارجی، نظیر ایتالیایی، چینی، آفریقایی و غذاهای سنتی ایران اشاره کرد. همچنین محلی برای برگذاری انواع جشن‌ها و سمینارها هم در این هتل وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر با سایت تاریخ ما همراه باشید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها