بهترین و لوکس ‌ترین هتل های شیراز

بهترین و لوکس ترین هتل های شیراز

چه شد که تعداد متعددی از لوکس ترین هتل های شیراز ساخته شدند؟ شهر شیراز به واسطه جاذبه‌های گردشگری بی شماری که در خود جای داده است، در بین شهر‌های توریستی ایران، برای گردشگران خارجی و ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است. از آنجایی که سالانه میلیون‌ها توریست داخلی و خارجی برای بازدید از جاذبه‌های باستانی و تفریحی، به شیراز سفر می‌کنند صنعت هتل سازی دغدغه اساسی این شهر شده است. خوشبختانه در حال حاضر هتل‌های گوناگون متعددی در این شهر ساخته شده است که شما را در انتخاب هتل بر سر دوراهی قرار می‌دهد. مجله تاریخ ما دو مورد از بهترین آن‌ها را به شما معرفی می‌کند.

نکات مهم رزرو هتل در شیراز چیست؟

اولین نکته ای که برای رزرو هتل شیراز باید به آن توجه کنید، این است که اسفند ماه و فصل بهار، بهترین زمان‌ سفر به این شهر هستند. البته معمولاً در این زمان رزرو هتل در شیراز نیز قدری گران‌تر خواهد بود؛  نکته‌ی دوم در مورد رزرو هتل در شیراز به محل هتلی که در آن اقامت خواهید کرد مربوط است. از آنجایی که تخت جمشید و پاسارگاد در فاصله‌ی بیش از صد کیلومتری شیراز قرارگرفته‌اند، یک انتخاب این خواهد بود که در یکی از اقامتگا‌ه‌های نزدیک به این دو بنای تاریخی اقامت کنید. این‌طوری هزینه‌ی کمتری خواهید پرداخت؛ اما اگر دوست دارید بیشتر وقت خود را در شهر زیبا و دل‌فریب شیراز بگذرانید، یکی از هتل های شیراز را رزرو کنید و با یک سفر کوتاه یک‌روزه تخت جمشید و پاسارگاد را نیز ببینید.

لوکس ترین هتل های شیراز

هتل بزرگ شیراز

این هتل ۵ ستاره یکی از لوکس ترین هتل های شیراز است، که با مساحتی حدود ۴۰۰۰۰ متر در سال ۹۲ افتتاح شد. این هتل در مجاورت دروازه ورودی شهر شیراز یعنی دروازه قرآن، قرار دارد به همین جهت جز اولین ساختمان‌هایی است که مسافرین با ورود به شهر آن را تماشا می‌کنند. این هتل یک ساختمان ۱۳ طبقه، متشکل از ۱۵۸ اتاق با ظرفیت ۳۵۰ نفر است. اتاق‌های شیک و لوکس، راهرو‌های زیبا، رستوران‌ها، سالن‌هایی مجهز به امکانات مدرن، رستوران گردان، سالن همایش، کافی شاپ، استخر، سونا وجکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، و… از دیگر امکانات ویژه هتل به شمار می‌روند که یک اقامت خاطره انگیز را برای شما فراهم می‌آورند.

زیباترین جاذبه های فراموش شده شهر شیراز

هتل ۵ ستاره، پارس

هتل ۵ ستاره پارس یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های شیراز است؛ این هتل در سال ۸۱ به صورت دو ساختمان ۱۳ طبقه به بهره برداری رسید. ساختمان‌ها از طریق ۲ طبقه رستوران و لابی بهم متصل شده‌اند. چشم انداز بکر این هتل مربوط به رستوران لوتوس است که در طبقه ۱۳ هتل قرار دارد. این هتل از امکانات منحصر به فرد متعددی برخوردار است که تعدادی از آن‌ها را برای شما نام می‌بریم:

  • سالن مروارید و زمرد آماده برای اجرای انوع همایش‌ها
  • سالن برلیان مختص میهمانی‌های خصوصی
  • فروشگاه بزرگ موجود در لابی
  • کافی شاپ
  • سالن تنیس
  • پارکینگ اختصاصی

لوکس ترین هتل های شیراز

نتیجه گیری

به جراُت می‌توان گفت که یکی از زیباترین شهر‌های ایران شهر فرهنگ و هنر و شاعران، شیراز است. اگر شما هم مشتاق دیدار شهر عشق و راز هستید بهتر است بدون هیچ نگرانی از محل اقامت خود کوله بار سفر را ببندید و عازم این شهر همیشه بیدار شوید.

منبع جااینجاس
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها