راهنمای سفر به بالی

راهنمای سفر به بالی

چنانچه قصد دارید برای اولین بار از تور بالی استفاده کنید، برای جلوگیری از تجربه‌های اشتباه در سفر اول، با مروری بر راهنمای سفر به بالی، لیستی از اطلاعات مفید نصیبتان خواهد شد که قطعا سفر را برایتان لذتبخش‌تر میکند. چرا بالی در بین مجمع الجزایر اندونزی از محبوبیت خاصی برخوردار است؟عوامل بسیاری دست به دست هم داده اند که این جزیره یکی از محبوبترین جاذبه‌های گردشگری دنیا به شمار برود. عواملی چون: سواحل رویایی، مهمان نواز بودن اهالی بالی، کوه نوردی، هتل‌های لوکس، غذا‌های لذیذ محلی، غواصی، و…

موقعیت جغرافیایی جزیره بالی

جزیره بالی از لحاظ جفرافیایی بین دو اقیانوس آرام و هند تشکیل شده است. بالی کوچکترین جزیره در بزرگترین مجمع الجزایر جهان است. جزیره بالی در موقعیتی قرار گرفته که جاوه بزرگترین جزیره اندونزی در سمت غرب و لومبوک در شزق آن قرار گرفته‌است. در این جزیره جمعیتی حدود ۳ میلیون نفر زندگی می کنند و مساحت بالغ بر ۶ هزار کیلومتر مربع است.

راهنمای سفر به بالی

بهترین زمان برای سفر به جزیره بالی

بهترین فصل برای سفر به بالی چه فصلی است؟ با مطالعه راهنمای سفر به بالی فهمیدن این موضوع برایمان آسان می شود. واقع شدن این جزیره در جنوب خط استوا؛ باعث شده که آب و هوای این ناحیه گرمسیری باشد. اگر مایل هستید که در روز‌های آفتابی از جنگل‌ها و سواحل زیبا‌ی جزیره استفاده کنید، بهتر است که سه ماه تابستان را برای سفر انتخاب کنید چرا که در این فصل آب و هوای جزیره خشک است و آفتاب درخشانی دارد. در فصل های بارانی از نوامبر تا مارس (آبان تا اسفند) بارش ها بسیارند که شاید سطح رطوبت و دمای بالا برای هر کسی خوشایند نباشد. کوه باتور دراین جزیره با ارتفاع بلندی که دارد یک هوای خنک و حتی سرد را برایتان به ارمغان می آورد.

نکات سفر به تبت

هزینه غذا؛ در جزیره بالی

غذا‌های محلی در جزیره بالی بسیار ارزانتر از غذا‌های غربی هستند، صرف یک وعده غذای کامل خیابانی حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار روپیه است. فست فود‌ها و غذا‌های غربی حدود ۶۰ تا ۱۲۵ هزار روپیه تمام میشوند، و یک بطری آب حدود ۴ هزار روپیه قیمت دارد.

راهنمای سفر به بالی

سخن پایانی

بعد از اندکی مطالعه در غالب آشنایی با جزیره بالی، متوجه شدیم که سفر شما می‌تواند ترکیبی از تفریحات آبی، جنگل و کوهنوردی، شگفتی‌های باستانی و طبیعی باشد. بدیهی است که تنها با یک بار سفر به این جزیره نمی‌توان از تمام جاذبه های آن لذت برد.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها