تفریحات خاطره انگیز بدروم

تفریحات خاطره انگیز بدروم

بدروم یکی از زیباترین و جذاب‌ترین شهر‌های کشور توریستی ترکیه به شمار می‌رود. برای آشنایی با تفریحات خاطره انگیز بودروم کافی است یک بار به آن جا سفر کنید. شهر بودروم یک شهر ساحلی است که در مجاورت دریای اژه قرار دارد. این شهر به معنای واقعی کلمه یک شهر توریستی است. سالانه هزاران نفر از این شهر دیدن می‌کنند. اما فقط مناطق دیدنی این شهر نیست که دل گردشگران را برده است، بلکه تفریحات زیاد و هیجان انگیز هم بخش بزرگی از آن را بر عهده گرفته‌اند. در ادامه با سایت تاریخ ما همراه باشید تا با تفریحات جذاب و خاطره‌انگیز این شهر بیشتر آشنا شویم.

تفریحات خاطره انگیز بدروم را نام ببرید؟

می‌خواهیم بهترین تفریح‌های موجود در شهر ۴۰ هزار نفری بدروم را به شما معرفی کنیم. تفریحات زیادی وجود دارند و علاقه‌مندان به آن‌ها هم کم نیست.

تفریحات خاطره انگیز بدروم

سفرهای دریایی بلو کروز

اگر بخواهیم یکی از بهترین تفریحات خاطره انگیز بدروم را به شما معرفی کنیم، قطعا به سفرهای دریایی بلو کروز اشاره خواهیم کرد. مسافران و گردشگران با انتخاب مسیرهای مختلف به دریا گردی با کشتی‌های زیبا و لوکس می‌پردازند. در بین همه مسیرهایی که خواهان زیادی دارند، مسیر گوکوا، گوچک و آنتالیا، پر ترافیک‌ترین مسیر به شمار می‌رود. در این مسیر جزیره‌ها، خلیج‌ها و … وجود دارند که حس سفر رویایی را به شما می‌دهند.

پارک آبی ددمان

تقریبا همگی با تعریف پارک آبی آشنا هستیم. کسانی که تا حالا به پارک‌های آبی نرفته باشند، شاید آن را جزو تفریحات خاطره‌انگیز ندانند. اما کسانی که رفته باشند می‌دانند که یکی از لازمه‌های یک شهر توریستی است. در شهر بودروم پارک آبی ددمان با بیش از ۲۳ سرسره و ساحل مصنوعی به طول ۳۵۰ متر، لحظات خوبی را برای شما خواهد ساخت.

معرفی جاذبه های گردشگری بدروم

قلعه بدروم – قلعه سنت پیتر

قلعه بدروم، که با عنوان قلعه سنت پیتر نیز شناخته می‌شود، ساختار با شکوهی بر روی اسکله این بندر است، که بیش از ۶۰۰ سال قدمت داشته و معماری آن نمونه فوق‌العاده‌ای از دژهای ساخته شده به سبک گوتیک به حساب می‌آید. معابر پیچ در پیچ و برج‌های اطراف این قلعه به طوری طراحی شده‌اند که دسترسی مهاجمان را به داخل قلعه تقریباً ناممکن می‌سازد؛ هنگام بازدید از این قلعه می‌توانید در این معابر قدم زده و از تماشای معماری تحسین برانگیز این قلعه، شگفت‌زده شوید. قلعه بدروم یک قلعه حیرت‌انگیز قرون وسطایی است که شوالیه‌های جزیره رودس آن را به منظور حفاظت از منطقه ورودی خلیج آبی رنگ و فوق‌العاده زیبای بدروم، جایی که آب‌های دو دریای مدیترانه و اژه با یکدیگر تلاقی پیدا می‌کنند، ساخته‌اند.

قلعه بدروم (قلعه سنت پیتر) یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری بدروم محسوب می‌شود. کار ساخت و ساز این قلعه در سال ۱۴۰۲ توسط شوالیه‌های جزیره رودس آغاز شد و تا سال ۱۵۲۲ ادامه پیدا کرد.

این قلعه از پنج برج اصلی به نام‌های «برج‌های بریتانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، و اسپانیایی» تشکیل شده است. در دوران فرمانروایی سلطان عبدالحمید دوم، امپراطور عثمانی، از این قلعه به عنوان یک زندان استفاده می‌شد.

ساختمان قلعه بدروم، تقریباً از هر نقطه‌ی بدروم قابل مشاهده است. بدون شک بازدید از این قلعه ی شگفت‌انگیز خالی از لطف نخواهد بود.

نتیجه گیری

تفریحات خاطره انگیز بدروم یکی دو تا نیست و برای لذت بردن از این شهر و زیبایی‌هایش به چند روز کامل زمان نیاز دارید. در بین تفریحاتی که گردشگران آن‌ها را بسیار دوست دارند، می‌توان به سفرهای دریایی، پارک آبی ددمان، قلعه‌های بی‌نظیر این شهر و … اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات جامع‌تر، با سایت تاریخ ما همراه باشید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها