۵ دلیل سفر به بارسلونا

۵ دلیل سفر به بارسلونا

اسپانیا یکی از کشورهای گردشگر پذیر دنیا می‌باشد و سالانه میلیون‌ها نفر برای دیدن جاذبه‌های این کشور به آن جا سفر می‌کنند. در قسمت شمال شرقی اسپانیا، شهر بارسلونا قرار دارد. قصد داریم ۵ دلیل سفر به بارسلونا را برای شما شرح دهیم. در این شهر بهترین معماران تاریخ فعالیت داشته‌اند و بناهای شگفت انگیزی را به وجود آورده‌اند. در این شهر غذاها مزه‌ی دیگری دارند، چون در هیچ جای دنیا وجود ندارد و به نوعی غذاهای ابتکاری دارند. د شهر بارسلونا خرید از فروشگاه‌های بی نظیر آن یک تفریح لذت بخش به شمار می‌رود. در ادامه با سایت تاریخ ما همراه باشید تا با دلایل سفر به این شهر بیشتر آشنا شویم.

۱)    کلیسای ساگرادا فامیلیا

یکی از با شکوه‌ترین و بی نظیرترین کلیساهای جهان، در شهر بارسلونا قرار دارد. این بنای عظیم تاریخی نماد شهر بارسلونا هم به شمار می‌رود و یکی از ۵ دلیل سفر به بارسلونا قطعا دید و بازدید از این بنای شاهکار جهانی است. البته این کلیسا به طور کلی ساخته شده است، اما یک سری ریزه‌کاری‌ها هنوز به پایان نرسیده و قرار است در ۲۰۲۶ به صورت کامل بهره برداری شود.

سفر به بارسلونا

۲)    ساختمان‌های کازا میلا و کازا باتلا اثر گائودی

از زیباترین ساختمان‌های بنا شده به دست بشر می‌توان به بناهای کازا میلا و باتلا اشاره کرد که در شهر بارسلونا قرار دارند. در بین این دو اثر کازا میلا بسیار زیباتر طراحی شده و به جرئت می‌توان گفت بعد کلیسای لا ساگرادا فامیلیا، بهترین بنای این شهر است.

۳)     محله ی البورن (El Born)

اگر از محله های شلوغ و پر ازدحام La Rambla و خرید از فروشگاه های زنجیره ای در Passeig de Gràcia خسته شدید، سری به محله البورن بزنید. البورن یکی از بخش‌های قدیمی شهر است که مملو از خیابان ‌های باریک و سنگ فرش شده می باشد. در این محله شما می‌توانید به بازدید از گالری‌های هنری و یا بوتیک های لاکچری بروید و هر وقت خسته شدید به کافه و یا رستوران‌های سنتی بروید و از غذایتان لذت ببرید.

برترین جاذبه های گردشگری بارسلونا

۴)    ساحل بارسلونا

بارسلونا را می‌توان اینگونه توصیف کرد: فرهنگ، غذا، مراکز خرید و ساحل بی نظیر! نکته ی قابل توجه در مورد ساحل بارسلونا این است که در کنار خط ساحلی مملو است از استراحتگاه های ساحلی، رستوران و کافه.

همچنین این منطقه ی ساحلی برای دوچرخه سواری، دویدن و حتی اسکیت نیز مناسب می‌باشد.

۵)    محل‌های بی نظیر اقامت در بارسلونا

از تعداد نامحدود اقامتگاه هایی که در بارسلونا موجود است، به شخصه فکر می کنم دبلیو بارسلونا (W Barcelona) یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن تعطیلات است. اگرچه دبلیو بارسلونا به دور از مرکز شهر و در کنار ساحل قرار گرفته، ولی نمایی باشکوه از خط ساحلی و شهر، آن هم از زاویه ای دیگر دارد.

سفر به بارسلونا

نتیجه گیری

اسپانیا جزو ۱۰ کشور اول دنیا در حوزه گردشگری می‌باشد و شهر بارسلونا بخش اعظمی از مسافران را به خود اختصاص می‌دهد. ما در این مقاله به ۵ دلیل سفر به باسلونا پرداختیم. در لیست ما به ترتیب کلیسای لا ساگرادا فامیلیا، ساختمان‌های کازا، محله‌ی البورن و محل‌های اقامت در بارسلونا حضور داشتند که از جاذبه‌های بی نظیر شهر باسلونا به شمار می‌روند. برای اطلاعات بیشتر با سایت تاریخ ما همراه باشید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها