اقامتی خاطره انگیز در هتل مدینه الرضا مشهد

اقامتی خاطره انگیز در هتل مدینه الرضا مشهد

هر ساله گردشگر‌ان و تور‌های زیارتی فروانی، برای زیارت بارگاه امام هشتم، به مشهد سفر می‌کنند. هتل مدینه الرضا مشهد ، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود. این هتل بنا به فاصله کمی که با حرم دارد، بیشتر مسافر‌ین خواستار اقامت در این هتل هستند. مجله گردشگری تاریخ ما، جهت آشنایی بیشتر با این هتل اطلاعات مفیدی را برایتان جمع آوری کرده است.

درباره هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد؛ در سال ۱۳۹۲ در ابتدای خیابان شیرازی افتتاح شد. این هتل تنها ۱۵۰ متر از حرم فاصله دارد. که قطعا نزدیک بودن محل اقامت زوار به حرم لذت زیارت را برایشان دو چندان می‌کند. این هتل به سبک معماری اصیل ایرانی با ۱۸ طبقه و ۴۰۰ باب سوئیت و اتاق‌های مدرن ساخته شده است. اتاق عروس، اتاق جانبازان و معلولین در تمام طبقات هتل موجود است.

هتل مدینه الرضا مشهد

راهنمای سفر به مشهد

بخش های مختلف هتل

هتل دارای: رستوران‌ها، کافی شاپ، سالن های پذیرایی وسیع، آماده برای مراسمات گوناگون می‌باشد. رستوران سنتی در طبقه ۱ هتل قرار دارد که انواع غذا‌های ایرانی و سنتی مناسب با ذائقه‌های متفاوت را برای شما ارائه می دهد. و همچنین تنها رستوران گردان مشهد که از پد هلیکوپتر، برخوردار می‌‌باشد در طبقه ۱۲ این هتل واقع شده است. یک سالن آمفی تئاتر، با ظرفیت ۲۶۰ نفر برای برگزاری انواع جشن‌ها و همایش‌ها در طبقه همکف این هتل قرار دارد. این هتل زیبا امکانات متعدد بخصوصی را جهت کسب رضایت شما از اقامت در این هتل در نظر گرفته است.

امکاناتی نظیر: پارکینگ اختصاصی، کتابخانه، تاکسی سرویس، حمام سنتی، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، اتاق بازی کودکان و کادری مجرب و آموزش دیده مسلط به چند زبان، و… با افتخار آماده میزبانی از شما زائرین و مسافرین عزیز می‌باشد.

سخن پایانی

وقتی برای زیارت عازم شهر مشهد می‌شویم، مسئله ی اقامت برایمان جدی تر می‌شود. که چند روزی به دور از دغدغه های امروزی، در گوشه ای دنج در آرامش با خود خلوتی داشته باشیم. اقامت در چنین هتل‌هایی لذت چشیدن یک چای قند پهلو، در یک استکان کمر باریک و دیگر امکانات را به ما هدیه می‌دهد.

هتل مدینه الرضا نزدیک ترین هتل پنچ ستاره مشهد از ورودی خیابان شیرازی به بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) با محیطی فوق العاده زیبا، معماری اصیل ایرانی و نمای عالی در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردید. این هتل با ۱۸ طبقه بنا و ۲۸۸ باب سوئیت و اتاق های مدرن از امکانات رفاهی ویژه ای برخوردار می‌باشد که قطعا موجب کسب رضایت‌مندی شما از اقامت در این هتل می‌گردد. همچنین موقعیت مکانی هتل و نزدیکی به حرم مطهر لذت زیارت را برای شما میهمانان گرامی دو چندان می‌کند. هتل مدینه الرضا با کادری مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما زائرین و مسافران عزیز می‌باشد.

منبع اقامت24
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها