برتر‌ین جاذبه های گردشگری جزایر سیشل

برتر‌ین جاذبه های گردشگری جزایر سیشل

اگر می‌گویید سیشل کجا قرار دارد؟ باید بگوییم جمهوری سیشل کوچک‌ترین کشور قاره آفریقا است که در اقیانوس هند قرار دارد. سیشل متشکل از ۱۱۵، جزیره با آب و هوایی دریایی و استوایی است. سواحل رویایی، صخره‌های گرانیتی و… از جمله جاذبه های گردشگری جزایر سیشل، محسوب می‌شوند که سالانه هزاران گردشگر از سراسر دنیا به این کشور وارد می‌شوند و از جاذبه‌های بکر این مجمع‌الجزایر بازدید می‌کنند.

آبشار پورت گلاد، کارناوال سیشل، زیپ لاین و سنگنوردی و گلف در هتل لموریا و… از جمله جاذبه‌های این جزایر به شمار می روند و یک سفر رویایی را برای شما رقم می‌زنند، با ما باشید تا بیشتر با جاذبه‌های این جزایر آشنا شوید.

ساحل آنسه اینتندنس

بی شک ساحل آنسه یکی از بکر‌ترین سواحل جزیره ماهی است که با ویژگی‌های منحصر به فردش روح هر بیننده‌ای را زنده می‌کند. این ساحل با شکل هلال مانند خود توسط درختان نخل فراوانی احاطه شده است و چشم‌اندازی فوق‌العاده را برای سوژه عکاسان و نقاش‌ها فراهم آورده است.  جالب است بدانید موج سواران  از بین جاذبه‌های گردشگری جزایر سیشل، ساحل این جزیره را برای موج‌سواری خود انتخاب می‌کنند.

گرفتن حمام آفتاب و تماشای لانه‌ی لاک‌پشت‌ها در امتداد این ساحل از دیگر تفریحاتی است که می‌توان در ساحل این جزیره داشت.

بای لازار

این جزیره در قرن ۱۸ توسط کاوشگری به نام لازار پیکات شناخته و کشف شد. این روستا متشکل از جاذبه‌های گردشگری چون کلیسای نئوگوتیک، استراحتگاه‌های لوکس در امتداد سواحل، آنسه سولیل و پتیت آنسه با آب‌های زمردین است که به یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی سیشل تبدیل شده است.

بهترین‌ هتل های خصوصی جزایر کارائیب

بو والون

انحنای جذاب سواحل شنی و پر زرق و برق بو والون که در کرانه‌ی شمال شرق جزیره ماهی به چشم می‌خورد، هم برای بومیان و هم برای گردشگران به مانند یک جواهر است. زمانی که به در یا خیره می‌شوید نیمرخ کوه‌های استوار جزیره در افق نمایان می‌شود. هتل‌های این منطقه در کنار ساحل واقع شده‌اند. برای گردشگران ورزش‌های آبی نظیر: جت اسکی و اسکی روی آب پیشنهاد می‌شود.

بو والون

اینجا دریا غالبا آرام است؛ به ویژه در زمان وزش باد‌های بسامان از سمت جنوب شرقی، بو والون به گزینه‌ی بسیار خوبی برای خانواده‌هایی که کودک دارند تبدیل می‌شود. گشت ساحلی مرتب در ساحل رفت و آمد می‌کند.

جمع بندی

جاذبه های گردشگری جزایر سیشل ، برای شما در هر رنج سنی که باشید شگفتانه‌ای از سواحل سنگی زیبا، جنگل‌های دست نخورده، صخره‌های مرجانی و بسیاری دیگر از تفریحات را به ارمغان می‌آورد. بازدید از این مجمع‌اجزایر یک باید است .

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها