برترین سواحل دنیا

برترین سواحل دنیا

به نظر شما برترین سواحل دنیا کجا قرار دارند؟ در این کره خاکی، شمار زیادی از سواحل رویایی وجود دارند که هر یک با ویژگی‌های منحصر به فرد خود گویی قطعه گمشده‌ای از بهشت هستند و در انتظارند تا توسط ما کشف شوند. تجربه یک سفر ساحلی میتواند آنقدر جذاب باشد که تمام خستگی روزمره و دغدغه‌های زندگی امروزی را از یادمان ببرد. در ادامه چند مورد از این سواحل را به شما معرفی میکنیم.

ساحل وایلی_ مائویی، هاوایی

این ساحل یکی از برترین سواحل دنیا، برای برنامه‌های تفریحی به شمار می‌رود. تفریحات آبی بیشمار، چشمه‌های آبگرم، آب فیروزه‌ای و شن‌های سفید، سفر‌های کوتاه روی آب، گلف، هتل‌های کنار ساحل وهمه و همه مواردی هستند که این ساحل را به قطعه‌ای از بهشت برای سرگرمی و گردشگری تبدیل کرده است.

آشنایی با بهترین شهرهای ساحلی ترکیه

ساحل جزیره وان فوت_ جزار کوک( جنوب اقیانوس آرام)

این ساحل مختص آن دسته از گردشگرانی است که به دنبال یک ساحل خالی از سکنه، آرام و دنج می‌گردند. به جهت آرامش بسیاری که دارد توانسته رتبه ۱ را در بین سواحل آرام به خود اختصاص دهد. قدم زدن بر روی ماسه‌ها و آب‌های کم عمق این جزیره آرامشی وافر را به شما هدیه می دهد. اگر بخواهید به جزیره همسایه برگردید هنگام غروب آفتاب صدای طبلی به گوش می رسد که شما را از بازشگت آخرین قایق به جزیره مطلع می‌کند.

ساحل شن های صورتی

ساحل شن‌های صورتی (Pink Sands Beach) در باهاماس قرار دارد و همانطور که از اسمش مشخص است، به خاطر خط ساحلی طولانی با شن‌های صورتی شهرت جهانی دارد. گردشگرانی که به دنبال تفرجگاهی خلوت و به دور از ازدحام بوده و در عین حال عاشق تماشای طبیعت هستند، این ساحل را نباید از دست بدهند.

Las Islas Cie، اسپانیا

وقتی فردی راجع به ساحلی در اسپانیا صحبت می‌کند، همه به یاد سواحل مدیترانه‌ای اسپانیا می‌افتند؛ اما واقعیت این است که سواحل اقیانوس اطلس نیز در زیبایی چیزی کم ندارد. به عنوان مثال، Las Islas Cies که در گذشته مخفیگاه دزدان دریایی بوده است، اما اکنون به لطف آب‌های بکر و زیبا، لقب ساحل کارائیب را از آن خود کرده است.

برترین سواحل دنیا

سخن آخر

بعد از آشنایی با تعدادی از این سواحل بکر، متوجه شدیم که خارج از سفر‌های شهری و اقامت در هتل‌های لوکس باید برای به دست آوردن تجربه قدم زدن بر سواحلی با آب‌های فیروزه‌ای و ماسه‌های نرم و تفریحات آبی دل را به دریا زد و یک سفر کاملا ساحلی و متفاوت را آغاز کنیم.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها