زیبا‌ترین جزایر ایالت جورجیا که باید از نزدیک ببینید

زیبا‌ترین جزایر ایالت جورجیا ، که باید از نزدیک ببینید

جورجیا؛ یکی از قشنگ‌ترین شهر‌های آمریکایی است که در عین حال از جزایر متعددی برخوردار است. تعدادی از جزایر ایالت جورجیا ، هنوز برای اکثر مردم ناشناخته‌اند و در انتظار کشف شدن هستند. جزایری که در این مناطق وجود دارند هر کدام دارای چشم اندازی زیبا و دلنشین هستند و به دلیل زیبایی بی حد و حصری که دارند چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می کنند. با ما همراه باشید تا با تعدادی از این جزایر آشنا شوید.

جزیره سنت سیمونز

این جزیره یکی از بکر‌ترین جزایر ایالت جورجیا است که توانسته در سال ۲۰۱۴ به عنوان رمانتیک‌ترین و برتر‌ین شهر ساحلی توسط مردم و مجله اوقات فراغت برگزیده شود. قطعا در سفر خود به جورجیا نمی توانید بازدید از این جزیره را نادیده بگیرید.

جزیره تیبای

یک فانوس دریایی زیبا، موزه، رستوران‌های منحصر به فرد، فعالیت‌های تفریحی از قایقرانی تا سوارکاری، ا ز جمله جاذبه‌های دیدنی به شمار می روند که این جزیره را به یک منطقه ویژه برای تعطیلات مردم و هجوم توریست‌ها تبدیل می کنند.

برتر‌ین جاذبه های گردشگری جزایر سیشل

جزیره جکیل

جزیره جکیل در میان مردم بومی جورجیا و نیز بازدیدکنندکان این کشور کاملا شناخته شده و یک مقصد دائمی به شمار می رود. این جزیره دارای سواحل شنی سفید گسترده ایست که به طول مایل ها در اطراف شما کشیده شده اند. در حوالی این ساحل دل انگیز طیف گسترده ای از خوشمزه ترین غذاهای دریایی یافت می شوند. خبر خوش این است که در زمان اقامت شما در جکیل فعالیت های سرگرم کننده اعم از: گلف، ماهی گیری، قایقرانی و پیاده روی به وفور وجود دارد. در ساده ترین حالت شما می توانید کمی روی شن های ساحل دراز بکشید و به صحنه ی خیره کننده ی غروب آفتاب چشم بدوزید.

جزایر ایالت جورجیا

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم ایالت جورجیا از جزایر بکر بی شماری برخوردار است که بسیاری از آن‌ها هنوز هم دست نخورده باقی مانده‌اند و در انتظارند تا توسط گردشگران و علاقه مندان طبیعت کشف شوند. گفتنی است که تمام جزایری که در این مناطق وجود دارند دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی هستند و چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می کنند. مطمئن باشید که برای سفر خود گزینه مناسبی را انتخاب کرده‌اید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها