راهنمای بازدید از برترین جاذبه های گردشگری سنگاپور

راهنمای بازدید از برترین جاذبه های گردشگری سنگاپور

جاذبه های گردشگری سنگاپور ،  تنها به یک جزیره ختم نمی‌شوند. زیرا این جزیره متشکل از ۶۳ جزیره کوچک و بزرگ می‌باشد. شاید سنگاپور، کوچک‌ترین کشور در جنوب شرق آسیا باشد اما، همچنان به عنوان یک شبه جزیره مستقل در حال پیشرفت است و به واسطه امکانات و جاذبه‌های گردشگری خود در سطح جهان از محبوبیت و شهرت خاصی برخوردار است. همواره گردشگران ایرانی بیشماری علاقه‌مند به بازدید از این کشور فوق مدرن هستند، مجله گردشگری تاریخ ما راهنمای بازدید از این کشور را برای شما فراهم آورده است با ما همراه شوید.

جاده باغ

جاده باغ، یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری سنگاپور، به شمار می‌رود. این خیابان در سال، ۲۰۱۲ عنوان برترین خیابان خرید؛ در جهان را از طرف یک شرکت مشاوره بازاریابی فرانسوی دریافت کرد. این خیابان حدود ۳ مایل طول دارد و تعداد ۲۲ مغازه گران قیمت و مجلل و ۶ فروشگاه چندبخشی بزرگ  را در خود جای داده که به محلی برای نمایش برند‌های جهانی و خانه‌های مدروز، در سنگاپور تبدیل شده است.

آشنایی با تفریحات طبیعی سنگاپور

محله کوچک چینی| هندی

تاریخچه مهاجرتی سنگاپور نشان می‌دهد، که این کشور از فرهنگ‌های مختلفی نظیر فرهنگ چینی، مالایی و هندی  برخوردار است. اگر تمایل دارید که شاهد این درون فرهنگ‌های بیگانه-در سنگاپور باشید باید سری به محله کوچک هندی‌ها و چینی‌ها بزنید. معبد سری ویراماکالیامان قدیمی‌ترین معبد آیین هندو، آرت ویلیج(مکانی برای آشنایی با آثار هنری و نوع پوشش مردم هند)، بازار مصطفی،  مرکز میراث فرهنگی محله چینی‌ها، و… همه و همه در این محله قرار دارند که شما پی در پی میتوانید از هر کدام بازدید به عمل آورید.

باغ گیاه‌شناسی سنگاپور (Singapore Botanic Garden)

شما نیز می‌توانید همچون مردم محلی به گشت و گذار در باغ گیاه شناسی سنگاپور مشغول شوید: فقط کافیست در امتداد مسیرهای پر پیچ و خمی که دور تا دور آن با درختان سرسبز پوشیده شده است، به آهستگی بدوید، و یا اگر به این کار علاقه چندانی ندارید نیز می‌توانید در یکی از چندین کلاس‌ ورزشی رایگان این محل شرکت کنید. از برجسته‌ترین این کلاس‌ها می‌توان به کلاس ورزش رزمی تای چی (tai chi) اشاره کرد که همه روزه در ساعت ۸ صبح در محل این باغ برگزار می‌شود.

پس از آن بهتر است ابتدا برای صرف یک صبحانه سبک به کاسا وِرده (Casa Verde) مراجعه کرده و سپس یک راست به سمت باغ‌های ملی گل‌های ارکیده حرکت کنید. این باغ‌ها، بزرگترین اجتماع گل‌های ارکیده در جهان به شمار می‌رود به طوری که ۲۰ هزار گیاه در آن در معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

آدرس: سنگاپور، خیابان شماره ۱ کلونی (Cluny Road)

نشانی اینترنتی: sbg.org.sg

ساعات بازگشایی: همه روزه از ساعت ۵.۰۰ بعدازظهر تا ۱۲ نیمه شب

جاذبه های گردشگری سنگاپور

جمع بندی

امیدواریم که با خواندن این مطالب به خوبی با کشور مدرن سنگاپور آشنا شده باشید. همانطور که گفتیم سنگاپور با اینکه یک کشور کوچک است اما از ۶۳ جزیره تشکیل شده است و فرهنگ های گوناگونی را در خود جای داده است که قطعا سفری شگفت انگیز را پیش روی شما گردشگران گرامی قرار می‌دهد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها