آشنایی با تفریحات طبیعی سنگاپور

تفریحات طبیعی سنگاپور

سنگاپور کشوری است که از چند جزیره تشکیل شده است، مساحت این جزایر حدود ۷۲۲ کیلومتر مربع است. این کشور در حدود ۵۵ سال پیش مستعمره بود و بعد از آن شروع به پیشرفت کرده است، به طوری که اقتصاد این کشور در طی چند سال اخیر چنان پیشرفت کرده است که ابر شرکت‎های جهان از چین و ژاپن گرفته تا آمریکا در این کشور شروع به فعالیت‎های اقتصادی در این کشور کرده اند. از تفریحات طبیعی سنگاپور که گردشگران را به خود جذب می‎کنند می‎توان به لذت بردن از گشتن و گذار در بزرگ‎ترین شهر بازی آسیا، گشت و گذار در باغ وحش سنگاپور و سافاری شبانه، شرکت در تورهای غذا و چشیدن طعم غذاهای بومی سنگاپور، گردش در محله چینی‎ها و … اشاره کرد.

توضیحات کوتاهی راجع به سنگاپور

این کشور مساحتی کمتر از تهران دارد. واحد پولی این کشور دلار سنگاپور است و دین مردم آن بودایی است. همچنین به خاطر قومیت‎های مختف این کشور مردم با زبان‎های مختلف حرف میزنند.

لذت برن از گشت و گذار در بزرگ‎ترین شهر بازی آسیا

شهربازی تازه تاسیس سنگاپور توانسته عنوان بزرگترین شهربازی آسیا را به خود اختصاص بدهد؛ نام این شهربازی یونیور استودیو است که تنوع بازی‎های فراوانی دارد.

زیباترین آب نماهای دنیا

گشت و گذار در باغ وحش سنگاپور و سافاری شبانه

در باغ وحش سنگاپور حیوانات در قفس‎های تنگ و در شرایط بد نگهداری نمی‎شوند بلکه آزادانه در محیط به گشت و گذار می‎پردازند و شما می‎توانید از نزدیکی آنها عبور کنید. ضمناً در این همین باغ وحش سافاری شبانه هم وجود دارد و بنابراین اگر اهل تفریح شبانه باشید می‌توانید شب به این باغ وحش بروید و از سافاری شبانه استفاده کنید.

تفریحات طبیعی سنگاپور

شرکت در تورهای غذا

احتمالاً اگر خود به تنهایی برای دسترسی به بهترین غذاهای سنگاپور اقدام کنید نتوانید آن‌چنان که باید و شاید به مقصود برسید. اما خبر خوبی که برای شما دارم این است که با تورهای غذای Hello Singapore می‌توانید به بهترین غذاهای سنگاپور دسترسی داشته باشید. دقت داشته باشید که تورهای گروهی سلام سنگاپور خیلی جمعیت زیادی ندارند و بنابراین هم کیفیت تور بالا است و هم آن که می‌توانید سوالات بیش‌تری از راهنمای تور بپرسید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به وب‌سایتی که در بالا معرفی کردم بروید. از طریق همان وب‌سایت امکان رزرو تورهای غذا هم فراهم است.

گشت و گذار در محله چینی‎ها

تفریحات طبیعی سنگاپور

فارغ از آن که در آمریکا یک محله با نام محله‌ی چینی‌ها وجود دارد و حتی فیلمی هم با همین نام ساخته شده، در کشورهای شرقی هم محله‌هایی با نام محله‌ی چینی‌ها وجود دارند. در کشور سنگاپور یک محله‌ی چینی‌ها وجود دارد که اتفاقاً یکی از مناطق توریستی کشور و شهر سنگاپور است.

منبع ساحل شنی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها