زیبا‌ترین شهر‌های گردشگری در قاره آسیا

زیبا‌ترین شهر‌های گردشگری در قاره آسیا

قاره اسیا نه تنها بزرگترین قاره بر روی کره زمین است، بلکه از نظر جمعت نیز در صدر قرار دارد. با این حال برای بازدید از این قاره سؤالات متداولی پیش می آید، مثلا اینکه زیبا‌ترین شهر‌های گردشگری در قاره آسیا کدامند؟ باید بگوییم آسیا دارای متحیر کننده‌ترین و جذاب‌ترین شهر‌های جهان است. هرکدام از این شهرها از یک نگاه، احساس و هویت منحصر به فردی برخوردارند.

تنوع در بین این شهرها حاکی از این است که برخی از آنها در میان خلیج زیبا و برخی دیگر در میان کوه‌ها و بیابان‌های خشک قرار گرفته‌اند، و به نوبه خود چیز‌هایی را برای کشف شدن در خود دارند.مناظر زیبا، جزایر مرموز، سواحل دوست داشتنی، کوه‌های باشکوه، دریاچه ها، آبشارها، حیات وحش، برخی از جاذبه‌های این شهر ها هستند، تعدادی از آنها را برای شما گرداوری کرده‌ایم با ما باشید.

هوشی مین

هوشی مین بزرگترین شهر ویتنام ویکی از زیبا‌ترین شهرهای گردشگری در قاره آسیا است. زیبایی این شهر به قدری چشم گیر و دلربا است که توسط سباستین مداک هوشی مین، در شمار زیباترین شهرهای دنیا به ثبت رسیده است. وجود برج‌های مدرن اداری در کنار معابد و مجسمه‌هایی از تاریخ استعمار، تضاد یک شهر مدرن و تاریخی را نشان می دهد.

معرفی کوه های معروف آسیا

کیوتو

کیوتو شهری تاریخی در ژاپن، یکی از معدود شهرهایی است که توانسته طی فراز و نشیب‌های فراوان همچنان بکر و دست نخورده باقی بماند. از لحظ زیبایی رتبه ۱۲ ازان این شهر شده است. تعداد معابد در این شهر به ۱۶۰۰ عدد می‌رسد. طبیعت بکر و جاذبه های منحصر به فرد این شهر قلب هر بیننده‌ای را تسخیر می کند. بازدید از آن برای همگان یک باید است.

زیبا‌ترین شهر‌های گردشگری در قاره آسیا

هنگ گنگ

بالاتر از ونیز، هنگ کنگ به عنوان دومین شهر زیبای جهان شناخته شده است. زیبایی هنگ کنگ از زوایای بسیاری مشهود است. بر فراز آسمان خراش ها یا در هنگام گشت زنی با یک کشتی در اسکله ویکتوریا. اما بهترین مناظر این شهر از ارتفاعات بهتر پیداست.

بوسان

بوستان یکی از شهر‌های کره جنوبی، در واقع پاسخی است به لس انجلس و میامی. با بخش وسیعی از سواحل شنی، جاذبه‌های ساحلی و صحنه‌های پرازدحام و شلوغ از مردمی که در کنار ساحل تفریح می‌کنند، بوسان در رده ۳۳ از زیباترین شهرهای جهان قرار گرفته است. یعنی قبل از دوبرونیک( محل فیلمبرداری فیلم بازی تاج و تخت) وین و کبک. بوسان دارای یکی از کثیفترین بازارهای املاک مسکونی در کره جنوبی می باشد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها