بهترین‌ هتل های خصوصی جزایر کارائیب

بهترین‌ هتل های خصوصی جزایر کارائیب

آیا شما به دنبال یک تعطیلات آرام بخش هستید؟ گوشه‌ای دنج که هیچ چیز جز شما، استخر و اقیانوس در دید نباشد. خوشبختانه جزایر کارائیب، پر است از استراحتگاه‌هایی که منتظر هستند تا شما را با یک بستر خصوصی به معنای واقعی خود روبه رو کنند. هتل های خصوصی جزایر کارائیب هر کدام امکانات منحصر به فرد خود را ارائه می‌دهند.

از سواحل زیبا، رستوران‌های لوکس تا طراحی‌های شیک ساحلی، مهیا شده‌اند تا شما آرامش را به معنای واقعی با خود برقرار کنید. اگر شما هم می‌خواهید تعطیلات خود را به صورت خاص و منحصر به فرد در یک بستر خصوصی سپری کنید، زمانی را به مطالعه این نوشتار اختصاص دهید.

جزیره فاول، باهاما

به جرأت می‌توان گفت که این جزیره تمام انتظارات شما از یک تعطیلات آرام بخش را پاسخ می‌دهد. گزینه‌های تفریحی در این جزیره به قدری زیاد است که شما در انتخاب یک مکان مورد نظر خود سرگیجه می‌گیرید، بنابراین قصد ترک کردن این جزیره برایتان نیز دشوار خواهد شد. تفریحگاهی ۵۰ هکتاری، هیجان و تفریح بر روی عرشه هاوس هیل، بازی با موج‌های مداوم در ساحل خصوصی جزیره، بازدید از دیگر جزایر همسایه توسط قایق‌های ۱۷ فوتی، شنا با کوسه‌های رام، و… از جمله تفریحات این جزیره به شمار می‌روند.

عجیب ترین جزایر دنیا

هتل دیپ بلو، پراودنیکا، کلمبیا

هتل دیپ بلو یکی از بهترین هتل‌های خصوصی جزایر کارائیب، است که متشکل از ۱۲ اتاق است. این هتل مختص آن دسته از افرادی است که قصد دارند چند روزی را به دور از زندگی پرمشغله امروزی سپری کنند. با اقامت در این هتل می‌توانید از ویژگی‌ها و موقعیت منحصر به فرد آن لذت ببرید.

سواحل آرام و خلوت، فرهنگ سنتی، بالکن‌های خصوصی با چشم اندازی از اقیانوس از جمله ویژگی‌های اقامت در این هتل هستند.

هتل های خصوصی جزایر کارائیب

کاساساندرا، هالباکس، مکزیکو

تجربه تفریحات منحصر بفرد با پای برهنه در هر کجا به اندازه هتل ساحلی کاساساندرا جذابیت ندارد. مالک این هتل ساندرا پرتز، فضایی هنرمندانه با استفاده از پارچه‌های مکزیکی رنگارنگ، سوئیت‌هایی دوست داشتنی را پدید آورده است. رستوران هتل غذا‌های دریایی ساده‌ای همچون هامور کبابی با کنجد سیاه و سفید و گشنیز برای مهمانان عموما ثروتمند هتل سرو می‌کند.

هتل پلین سوللی، مارتینیک

در این مکان اعجاب‌انگیز شما قادر خواهید بود خود را در رنگ‌ها و صدا‌های زنده در فضای فرانسوی مارتینیک با اقامتگاهی ۱۶ اتاقه، ما بین دو خلیج مزین شده با باغ‌های گرمسیری مملو از گل‌های کاغذی غرق کنید. محل این هتل برای کشف سواحل دوست داشتنی جنوب و همچنین جنگل‌های شمالی، بسیار مناسب است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها