هتل سوک استیشن بانکوک

هتل سوک استیشن بانکوک

هتل سوک استیشن بانکوک یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های جهان است که توسط آقا‌ی پیانات در تابستان ۲۰۱۷ در شهر بانکوک افتتاح شد، این هتل با یک ایده‌ی خلاقانه بسیار شبیه به یک زندان طراحی شده است. بانکوک به عنوان پایتخت تایلند یکی از زیباترین و شلوغ‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌آید و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در بین افرادی که به بانکوک مسافرت می‌کنند هستند کسانی که روحیه‌ی ماجراجویانه‌ای دارند و اقامت در هتل سوک استیشن بانکوک می‌تواند خاطره‌ی فراموش نشدنی برای آنها به ارمغان بیاورد.

ویژگی های هتل سوک استیشن بانکوک

مسافران در هنگام ورود به این هتل لباس‌های راحتی راه راه شبیه لباس زندانیان دریافت می‌کنند، آن‌ها باید این لباس‌ها را بپوشند و مانند زندانیان ژست بگیرند، برگه‌ای هم دریافت می‌کنند که روی آن تاریخ و ساعت ورود آن‌ها به هتل روی آن نوشته شده است و باید آن را نیز در دست خود بگیرند تا از آن‌ها عکس گرفته شود. هتل سوک استیشن بانکوک دارای درهایی به شکل میله های زندان می‌باشد، در این هتل برای القای بیشتر حس زندانی بودن از حمام و سرویس بهداشتی‌های مشترک استفاده می‌شود.

بهترین بازارهای آبی بانکوک

در اتاق‌های این هتل که زیاد بزرگ نیستند تلویزیون وجود ندارد اما بالکن کوچکی وجود دارد که می‌تواند منبع انرژی باشد، در این هتل کمد دیواری نیز وجود ندارد و رخت‌آویزهایی به شکل چکش به دیوار زده شده که لباس‌ها را به آن آویزان می‌کنند. در بالای دیوارهای هتل نیز سیم خاردار نصب شده است. هزینه یک شب اقامت در این هتل تقریبا سی پوند می‌باشد که جزو هتل‌های ارزان قیمت محسوب می‌شود. اگر اهل تنوع و لحظات شاد هستید هتل سوک استیشن بانکوک می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

هتل سوک استیشن بانکوک

قوانین عجیب این هتل

به گفته پیانات مهمانان باید از لباس های زندان به عنوان لباس های راحتی که در هتل های دیگر می پوشند استفاده کنند. این بدان معناست که باید در اتاق ها و محوطه اطراف هتل این لباس ها را بپوشند. به احتمال زیاد مهمانان مایل هستند تا عکس های زیادی را با لباس های راه راهشان بگیرند و هتل از این موضوع استقبال می کند. اتاق ها که دارای درهای کشویی شیشه ای با میله های استیل و دیوارهای مزین به چوب خط زندانیان هستند، شرایط مناسبی برای عکس گرفتن فراهم می کنند.

اگر مسافران به لباس خواب های گرم و راحتشان نیاز داشته باشند می توانند با پرداخت ۲۰ دلار آن ها را با خود به خانه ببرند. اتاق های استاندارد هتل فقط ۸ متر مربع مساحت دارند و یک تخت خواب ۲ طبقه و بالکن کوچک در آن وجود دارد.

منبع دور زمین
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها