بهترین تفریحات تابستانی دبی

بهترین تفریحات تابستانی دبی

دبی همواره به علت جاذبه‌های گردشگری و تفریحی که دارد مقصد بسیاری از مسافران برای سفر می‌باشد، حتی در تابستان داغ هم با وجود بهترین تفریحات تابستانی دبی این شهرمی‌تواند بهترین گزینه برای سفر باشد. . فصل تابستان فرصت خوبی برای خرید در دبی می‌باشد چرا که تخفیفات بسیار خوبی روی اجناس گذاشته می‌شود. دبی در منطقه کویری قرار دارد و طبیعی است که تابستان‌های گرمی داشته باشد اما دبی بسیار پیشرفته بوده و امکاناتی برای شما فراهم می‌کند که متوجه گرمای آنجا نشوید.

پیست اسکی دبی

یکی از امکانات تفریحی که در تابستان می‌تواند جالب و هیجان انگیز باشد رفتن به پیست اسکی می‌باشد، پیست اسکی دبی بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده با برف‌های طبیعی می‌باشد که در مرکز خرید امارات مال قرار دارد. این پیست اسکی یکی از بهترین تفریحات تابستانی دبی می‌باشد و امکانات بسیار زیادی دارد و وجود چند پنگوئن در این پیست آن را بسیار جذاب‌تر کرده است.

پارک آبی آتلانتیس

پارک‌های آبی زیادی در دبی وجود دارد اما پارک آبی آتلانتیس یکی از هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی دنیا به شمار می‌آید که در هتل آتلانتیس دبی قرار دارد شما می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید و از پارک آبی استفاده کنید و حتی می‌توانید در هتل‌های دیگر اقامت کنید و برای تفریح به این پارک بیایید. این پارک آبی سرسره‌های هیجان‌انگیزی دارد.

برج خلیفه

برج خلیفه در حال حاضر بلندترین آسمان‌خراش در دنیا می‌باشد و رفتن به این برج و تماشای شهر از بالاترین نقطه‌ی آن بسیار خاطره انگیز می‌باشد، در محوطه‌ی بیرونی برج فواره‌های آبی زیبایی وجود دارد.

مرکز خرید امارت دبی – Mall of the Emirates

مرکز خرید امارت مکانی محبوب در میان ساکنین دبی است، در ای مرکز خرید  هر مغازه ای که به دنبالش باشید پیدا خواهید کرد، موسیقی، وسایل الکتریکی، لباس های لاکچری و… .  یک روز کامل را به خرید و خوردن از غذا های لذیذ در امارت مال دبی بگذرانید. از این گذشته، سالن مجهز سینما در امارت دبی را نیز نباید فراموش کرد.

تفریحات تابستانی دبی

زیباترین سواحل دبی

پارک آبی واید وادی دبی – Wild Wadi Water Park

بعضی از وقت ها فرار از گرما بهترین راه نیست و می بایست راهی پیدا کنید تا از آن لذت ببرید. پارک آبی وایلد وادی یکی از پارک های بسیار مجهز و پیشرفته دنیاست که در آن از تفریحی هیجان انگیز و عالی لذت خواهید برد. در پارک آبی واید وادی با تفریح در وسایل آبی محتلف این پارک هیجان را حس خواهید کرد. پارک آبی واید وادی دبی در کنار یکی از معروف ترین هتل های دبی واقع شده و در این پارک می توانید نمایی از برج خلیفه را نیز ببینید. تا نیمه های شب می توانید از پارک واید وادی دبی لذت ببرید.
این پارک زمان مخصوص بانوان نیز دارد، بانوان به همراه کودکان خردسال خود در زمان مخصوص بانوان می توانند در این پارک اوقات خوشی را سپری کنند.

منبع دبی رویایی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها