نروژ ، زیباترین کشور اروپا

نروژ ، زیباترین کشور اروپا

نروژ یکی از کشورهای جزیره اسکاندیناوی است و با کشور‌های فنلاند و سوئد همسایه می‌باشد. پایتخت نروژ شهر اسلو است. این کشور جمعیت زیادی ندارد و به همین دلیل شرایط بسیار خوبی برای مهاجران فراهم است، این کشور در مناطق کوهستانی قرار دارد و آب و هوای نسبتا سردی نیز دارد. نروژ جزو کشورهایی است که رفاه بالایی برای شهروندان خود به ارمغان آورده و آمار جرم و جنایت در این کشور بسیار کم است.

زبان

زبان این کشور نروژی است که بسیار به زبان کشورهای دانمارک و سوئد نزدیک می‌باشد، از لحاظ نوشتاری نزدیک به کشور دانمارک و از لحاظ گفتار و مفهومی نزدیک به سوئد است. مردم این کشور به زبان انگلیسی نیز تسلط خوبی دارند و همچنین در این کشور بعد از زبان نروژی ساکنین این شهر توانایی صحبت به زبان‌های آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی را دارند.

اقتصاد 

نروژ یکی از کشورهایی است که شرایط اقتصادی بسیاری خوبی دارد، این کشور دارای منابع طبیعی از جمله نفت و گاز می‌باشد و با صادرات این دو محصول توانسته موفقیت خوبی در زمینه اقتصادی به دست بیاورد، اما کشور نروژ دارای مدیریت بسیار خوبی است و به همین درآمد از صادرات نفت و گاز بسنده نکرده و با ایجاد منابع درآمد دیگر برای کشور توانسته قدمی برای حفظ این منابع برای نسل‌های آینده بردارد از این رو به پرورش و صادرات موجودات آبزی از جمله ماهی سالمون نیز پرداخته است. این کشور در زمینه کشتی‌سازی و کشتی‌رانی نیز بسیار موفق عمل کرده است. پرورش گاو و صادرات گوشت و شیر آن نیز از منابع درآمد این کشور می‌باشد.

نروژ ، زیباترین کشور اروپا

رویایی ترین مقاصد گردشگری اروپا

مهاجرت

شما در این کشور می‌توانید به سادگی ثبت شرکت داشته و کارآفرینی کنید. رشد جمعیت خارجی در کشور نروژ در ۳ سال اخیر بیش از ۹ درصد اعلام شده است؛ کشور نروژ یکی از کشورهایی است که توانسته فضای درآمدزایی خوب برای خارجیان ایجاد کند و در این زمینه بسیار موفق بوده است.شما در کشور نروژ می‌توانید به سادگی ثبت شرکت داشته و کارآفرینی کنید. رشد جمعیت خارجی در کشور نروژ در ۳ سال اخیر بیش از ۹ درصد اعلام شده است؛ این کشور یکی از کشورهایی است که توانسته فضای درآمدزایی خوب برای خارجیان ایجاد کند و در این زمینه بسیار موفق بوده است. آمار مهاجرت به کشور نروژ از طریق پناهندگی نسبت به سال های گذشته با رشد تنها یک درصدی روبرو بوده است.فرزندی که در کشور نروژ و یا در کشور دیگری از پدر و مادر نروژی متولد شده باشد، نروژی محسوب می‌شود.

منبع GO2TR
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها