رویایی ترین مقاصد گردشگری اروپا

رویایی ترین مقاصد گردشگری اروپا

قاره اروپا بعد از اقیانوسیه، دومین قاره کوچک جهان محسوب می‌شود و اصطلاحاً به قاره سبز شهرت دارد. اروپا ممکن است جزء قاره‌های کوچکتر شمرده شود، اما تنوع در مقاصد گردشگری اروپا همان عاملی است که آن را بسیار محبوب و متمایز می‌سازد. اروپا با تعداد ۵۱ کشور مستقل از خود، هرکدام با جاذبه‌های منحصر به فرد برنامه ریزی سفر را برای دوستداران خود به چالش می‌کشد و گزینه‌های بی‌پایانی را برای آنان روی میز می‌گذارد. سواحل لوکس، مناظر چشمگیر، مزارع آبی، صخره‌های سنگ آهک، کوهستان‎‌ها از جمله مکان‌های دیدنی در بین رویایی‌ترین مقاصد اروپا هستند که روح هر بیننده‌ای را زنده می‌کنند. در ادامه شما را با رویایی ترین مکان‌های گردشگری اروپا آشنا می کنیم.

ونیز، ایتالیا

به جرات می توان گفت ونیز نه تنها یکی از رویایی‌ترین مقاصد گردشگری اروپا است بلکه منحصر به فرد‌ترین شهر جهان هم است. باید پای به این شهر زیبا بگذارید و آن را از نزدیک لمس کنید تا، شگفت انگیز بودن آن را درک کنید. این شهر زیبا همانند یک تکه چوب بر روی آب شناور است و بد نیست بدانید برای تردد در شهر به جای تاکسی باید سوار قایق شد چرا که خیابان‌های آن توسط کانال‌های آبی به هم مرتبط شده‌اند.

ونیز علاوه بر شناور بودنش بر روی آب، از معماری و جاذبه‌های تاریخی بی شماری در سطح شهر برخورداراست. تاریخی بودن این شهر به حدی به آن زیبایی بخشیده است که با اولین ورود به آن گویی به یک تکه از تاریخ پا گذاشته‌اید. در پی گرم شدن کره زمین و بالا آمدن آب اقیانوس‌ها، این شهر در معرض غرق شدن قرار گرفته است توصیه می کنیم پیش از این رخداد حتما لذت بازدید از آن را تجربه کنید.

برتر‌ین جاذبه های گردشگری جزایر سیشل

ساحل آمالفی، ایتالیا

این منطقه با آب و هوای مدیترانه‌ای، مناظر زیبای طبیعی، خانه‌های رنگارنگ و ساحل بی نظیرش بسیار مورد علاقه توریست‌ها است. آمالفی به داشتن رستوران‌های فراوان معروف است. پس اگر قصد سفر به یک مکان آرام و زیبا را دارید، جایی که به راحتی بتوانید انواع غذا‌های خوشمزه و متنوع  را تست کنید، به آمالفی بروید و یک شام رویایی را در ساحلی بی نظیر تجربه کنید.

رویایی ترین مقاصد گردشگری اروپا

لندن انگلستان

لندن کلان شهری مجلل و بزرگ است که انواع مدها در جهان برای اولین بار از آن نشات می گیرند. لندن مقر معروف‌ترین سلطنت دنیاست و علاوه بر این‌ها نیز در گذشته پایتخت بزرگترین و قدرتمندترین حکومت امپراتوری جهان بوده است. لندن با هوای مه گرفته‌اش یکی از رویایی‌ترین مقاصد گردشگری اروپا برای داشتن یک سفر به یاد ماندنی است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها