سوچی محبوب‌ترین تفریحگاه روسیه

سوچی محبوب‌ترین تفریحگاه روسیه

سوچی در واقع یک مروارید ارزنده در شمال شرقی دریای سیاه است که توسط جنگل‌های ساحلی سبز روشن و کوه‌های شور انگیز احاطه شده است و آن را از بادهای شمالی و جنوبی در امان می دارند. این شهر هم اکنون بعنوان یکی از محبوب‌ترین تفرجگاه‌های ساحلی روسیه، سالانه میزبان چیزی بیش از دو نیم میلیون نفر گردشگر از سراسر دنیا است.

بد نیست بدانید این ساحل اقامتگاه تابستانی رئیس جمهور روسیه نیز است.  در واقع می توان گفت این ساحل تنها به یک دلیل به شهرت نرسیده است. مزارع چای، جاذبه‌های متنوع طبیعی و تاریخی-فرهنگی، غارهای زیرزمینی، جنگل‌ها، ذخایر طبیعت، موزه‌ها، آبشارها و دریاچه‌ها و لیستی بی پایان … دلایلی برای محبوبیت وافر این شهر هستند. مجله گردشگری تاریخ ما، در ادامه شما را با این ساحل بیشتر آشنا خواهد کرد با ما همراه باشید.

آبشارهای آگورا، سوچی

آبشارهای آگورا در واقع جایی است که شما را با معنای واقعی طبیعت و قدرت لایزال خداوند روبه رو می کند. در مسیر قدم زنی  امتداد رودخانه آگورا،  چشم انداز‌هایی نظیر صخره‌های حیرت آور، گونه‌های گیاهی عجیب و غریب، تنگه‌ها، آبشارهای شگفت انگیز و…  قرار دارند که روح هر بیننده‌ای را بیدار می کنند.

پلی که بر فراز آبشار آگورا ایجاد شده است، شما را با یک چشم انداز از بالا تا پایین‌ترین نقطه ریزش آبشار درگیر می کند به این شکل که در وحله اول آب از مسیر تنگه‌ای باریک عبور می کند و بعد به دریاچه می ریزد.

برتر‌ین مقاصد و جاذبه های گردشگری والنسیا

برج دیده بانی کوه آخون، سوچی

کوه آخون که بزرگترین کوه منطقه می باشد، یک برج زیبا در بام خود دارد. این برج در حدود ۱۰ کیلومتری مرکز سوچی واقع شده است. ارتفاع برج بیشتر از ۳۰ متر می باشدو منظره‌ای که بر فراز ان مشاهده می کنید خیره کننده خواهد بود. سکوی دیده بانی در بالای برج به شما فرصتی برای گرفتن عکس‌های فوق العاده از شهر می دهد.

منظره‌ی هوایی تور شهر سوچی

سوچی

در این تور شما فرصت این را خواهید داشت که از مناظرچشمگیر تفریحگاه معروف روسیه بازدید کنید. مکان‌هایی از جمله پارک ریویرا، قلعه دسته جمعی شهر ساحلی و ایستگاه را آهن. شما قصرهای بهداشت دهه‌ی ۱۹۳۰ تا ۱۹۵۰ را به همراه هتل‌های مدرن تحسین خواهید کرد و با شگفتی طبیعی حقیقی یعنی چشمه‌های ماتسستا آشنا خواهید شد.

در عرشه دیدبانی بالایی شما از چشم اندازهای زیبا لذت خواهید برد: از قله‌های پوشیده ازبرف و سفید محدوده‌ی اصلی کوه قفقاز، تفریحگاه که مملو از بوته‌های سبز و خوش رنگ و آبی بیکران دریای سیاه لذت خواهید برد.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها