زیباترین آبشارهای جهان

زیباترین آبشارهای جهان

آبشارها یکی از زیباترین پدیده‌های طبیعی هستند. ما در این مقاله سعی داریم زیباترین آبشارهای جهان را به شما معرفی کنیم. آبشارها معمولا از سرازیر شدن آب از دل کوه‌ها یا از بالای دره‌ها بوجود می‌آیند، در این جهان پهناور آبشار‌های فراوانی وجود دارند که هر کدام در نوع خود بسیار جالب و حیرت‌انگیز هستند که هر بیننده‌ای را شیفته‌ی خود می‌کنند. چند مورد از این آبشارهای زیبا را در ادامه مطلب به شما معرفی می‌کنیم.

آبشار آنجل در ونزوئلا

‌ونزوئلا یکی از کشورهایی است که از زیبایی هایی فراوانی برخوردار است و آبشار آنجل شاید گواه همین زیبایی‌ها باشد که می‌تواند دل هر بیننده‌ای را برباید. آنجل و هیبت با شکوهی که دارد لقب بلندترین آبشار جهان را یدک می‌کشد. این آبشار در پارک بزرگ کانایما‌ی ونزوئلا قرار گرفته است.

آبشار نیاگارا در کانادا

نیاگارا یکی از زیباترین آبشارهای جهان است و یکی از جاذبه‌های کشور کانادا محسوب می‌شود. این آبشار خط فاصل بین کانادا و ایالات متحده می‌باشد و از لحاظ بزرگی در رده‌ی دوم جهانی قرار گرفته است.

آبشار ویکتوریا در آفریقا

ویکتوریا آبشار بسیار بزرگی است که در قاره آفریقا قرار گرفته و از لحاظ بزرگی رتبه‌ی اول جهانی را به خود اختصاص داده است. متاسفانه این آبشار زیبا به دلیل خشکسالی در آفریقا دیگر آن شکوه سابق را ندارد.

آبشار کاواسان در فیلیپین

آبشار کاواسان یکی از زیباترین آبشارهای جهان است که  در نزدیکی شهر سبو‌ی فیلیپین قرار گرفته است، اطراف این آبشار توسط درختان و گیاهان زیادی احاطه شده و زیبایی این آبشار با وجود این گیاهان چندین برابر شده است.

چرا باید آبشارهای ایگواسو را ببینیم؟

آبشار زیبای دریاچه پلیتویس کشور کرواسی

می‌گویند اگر دره زیبای گرند کانیون نیز از خزه‌های سبز و رنگارنگ پوشیده می‌شد و گستره بستر آن را ۱۶ دریاچه در برمی‌گرفت و سرتاسر دیوارهایش را هزاران آبشار کوتاه و بلند می‌پوشاند، می‌توانست تا اندازه‌ای بسیار ناچیز شبیه به پارک ملی دریاچه پلیتویس در جنوب غربی کرواسی شود. دریاچه‌ای که رنگ آب آن به لطف تلفیق خارق‌العاده‌ای از ارگانیزم‌ها و مواد معدنی که از کوه‌های آلپ سرچشمه گرفته‌اند کاملاً فیروزه‌ای است.

زیباترین آبشارهای جهان

بخش خدمات تفریحی دریاچه پلیتویس، همه روزه تورهای تفریحی سه ساعته برگزار می‌کند که هزینه ابتدایی آن به صورت گروهی از ۱۳۰ دلار شروع می‌شود اما به گفته آن‌هایی که تجربه گشت و گذار در این مکان را داشته‌اند، هیچ یک از این تورها،‌به جذابیت کشف تمام زوایای آن به صورت انفرادی نیست.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها