تعطیلاتی هیجان انگیز در لیون فرانسه

تعطیلاتی هیجان انگیز در لیون فرانسه

اگر می‌پرسید لیون کجاست؟ پیش از هر چیز با جغرافیا شروع می‌کنیم: لیون فرانسه به طور طبیعی در جنوب شرقی فرانسه در نزدیکی آلپ و نه چندان دور از دریای مدیترانه واقع شده است. لیون بعد از پاریس و مارسی، سومین شهر بزرگ فرانسه محسوب می‌شود. این شهر به دلیل تاریخ و معماری غنی، غذاها‌ی سنتی و متنوع، تولید و بافت ابریشم بسیار مشهور است، به همین جهت بعنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده است.

موزه‌های هنر‌های زیبا، مناظر چشمگیر، سالن‌های آمفی تئاتر، اماکن تاریخی و شماری دیگر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی، بازدید از این شهر را ارزشمند می‌کنند. اگر قصد دارید لیون را مقصدی برای گذراندن تعطیلات خود قرار دهید در انتخاب خود تردید نداشته باشید چرا که این شهر در هر زمان از سال با آب و هوایی دلنگیز و امکانات تفریحی بی ‌نظیر آماده شده است تا تعطیلاتی هیجان انگیز را برای شما رقم بزند.

لیون فرانسه بهشت خوراکی ها

به نظر شما چرا لیون را بعنوان پایتخت آشپزی کشور فرانسه می شناسند؟ از آنجایی که لیون دارای تاریخی غنی و معتبر از آشپزی قرن نوزدهم است، طولی نکشید که آوازه‌ی طعم لذیذ غذاهای این شهر به گوش همگان رسید و بعنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز غذایی اروپا و بهشت خوراکی فرانسه شهرت یافت.

هم اکنون لیون بیش از ۲۰۰۰ رستوران را در خود جای داده است که هرکدام غذاهای متنوع و سنتی را برای ذائقه‌های متفاوت سرو می کنند. آندولیته و تارت آکس پرالین از جمله غذاهای لذیذ و محبوب رستوران‌های سنتی لیون به شمار می روند. گشت وگذار در بازارهای داخلی لیون و صرف غذا در رستوران‌های این شهر تعطیلاتی رویایی را برای شما رقم خواهد زد.

اگوییسهام فرانسه ، دهکده سحرامیز جهان

وسعت شهر برای تعطیلات آخر هفته‌ای خوب مناسب است

لیون فرصتی بی نظیر برای گردشی عالی محسوب می شود. شما می توانید بیشتر وقت خود را در میان کوچه‌های قدیمی این شهر بگذارنید. با کافه تراس‌های بی نظیری که در میان راه خود می بینید، به ندرت می توانید بیش از نیم ساعت بدون توقف به راه خود ادامه دهید. اگر کمی بیشتر به دنبال خوش گذرانی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که به رستوران‌های معاصر و مدرنی که در میدان شهر بر پا هستند سری بزنید.

لیون فرانسه

لیون اماکن عالی برای اقامت دارد

آیا به دنبال مکانی لوکس و درجه یک برای اقامت در لیون فرانسه می گردید یا می خواهید در یک هتل ارزان قیمت و یا سوئیت یک خوابه بمانید؛ لیون همه این امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. پیشنهاد ما این است که در هتل ارزان قیمت ماما (Mama Shelter) بمانید. هتل “spa the Fourviere Hotel”  برای لاکچری پسندان انتخاب خوبی خواهد بود.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها