بهترین جاذبه های گردشگری کبک ، کانادا

بهترین جاذبه های گردشگری کبک ، کانادا

استان کبک یکی از شهرهای زیبای کانادا است. جاذبه های گردشگری کبک بسیار زیاد هستند، کبک یکی از استان‌های قدیمی و تاریخی در کانادا است که وجود معماری‌های قدیمی، رودخانه و مسیر آب‌های فراوان، طبیعت زیبا و بکر، هزینه‌های کم زندگی و اقتصاد قوی باعث شده که این استان به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری و مهاجرت تبدیل شود. شهر کبک به ثبت جهانی یونسکو نیز رسیده است. در این مقاله قصد داریم چند مورد از جاذبه‌های گردشگری این استان را معرفی کنیم.

قلعه فرونتناک

این قلعه‌ی بسیار زیبا در شهر قدیمی کبک قرار گرفته و یکی از معمای‌های قدیمی کبک به شمار می‌آید، این قلعه زیبا در مرتفع‌ترین بخش شهر کبک قرار گرفته است.

آبشار مونت مورنسی

این آبشار بسیار زیبا که از رود مونت مورنسی سرچشمه می‌گیرد در قسمت شمالی کبک قرار گرفته است و یکی از جاذبه های گردشگری کبک به شمار می‌آید.

محله رویال

محله رویال یکی از قدیمی‌ترین محله‌های کبک است که معماری‌های موجود در آن نیز قدیمی هستند. این محله بیشتر به سبک فرانسوی می‌باشد چون کوچه‌های باریک سنگفرشی دارد و سراسر کوچه پر از مغازه‌ها، فروشگاه‌ها ورستوران‌ها می‌باشد.

جاذبه های گردشگری کبک

موزه ملی هنر های زیبای کبک

این موزه زیبا در شهر کبک تلفیقی از آثار مربوط به کانادا و چند کشور مانند مصر و پاریس می‌باشد. این موزه در واقع از مجموع سه ساختمان بوجود آمده است، بازدید از این موزه شما را تا حدودی با فرهنگ کانادا آشنا خواهد کرد.

مونت ترمبلانت

این منطقه فاصله‌ی کمی با شهر زیبای مونترال دارد و در همه فصول سال زیبایی بی نظیری دارد.

زیباترین آبشارهای جهان

جزیره بوناونچر

جزیره بوناونچر که در حوالی شبه جزیره گاسبی واقع شده است، پناهگاه مشهور پرندگان به شمار می رود و در فصل تابستان نزدیک به ۵۰۰۰۰ دسته مرغ ماهی خوار را پناه می دهد. این جزیره دارای مناظر ناهموار زیبا و صخره های سنگی خیره کننده ای می باشد. همچنین، مسیر پیاده روی طبیعی که در این جزیره وجود دارد برای تماشای پرندگان فوق العاده است.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها