جزیره افسانه ای سائو میگوئل ؛ بهشت پرتغالی

جزیره افسانه ای سائو میگوئل ؛ بهشت پرتغالی

جزیره افسانه ای سائو میگوئل یک جزیره آتشفشانی است که در پرتقال قرار دارد این جزیره یک منطقه مسکونی است که پایتخت آن پونتا دلگادا است و ساحل بسیار زیبا و طبیعت فوق العاده‌ای دارد. سائو میگوئل در جزیره بزرگ آزور قرار گرفته است، در این منطقه آبشارهای زیبا، طبیعت سرسبز، ساحل شنی، چشمه‌های آب گرم، حیوانات و تفریحات آبی زیاد و امکانات تفریحی دیگری وجود دارد که باعث می‌شود سفر به این جزیره بسیار لذت بخش و خاطره‌انگیز باشد. جزیره سائو میگوئل در واقع از یک قله که آتشفشانی بوده و فوران کرده به وجود آمده است.

چشمه های آب گرم جزیره

همانطور که گفته شد جزیره افسانه ای سائو میگوئل، یک جزیره آتشفشانی است و همین امر سبب شده است که چشمه‌های آب گرم زیادی در این منطقه وجود داشته باشد. آب این چشمه‌ها یک آب معدنی عالی و کامل است و می‌تواند آرامش فوق‌العاده‌‌ای برای کسانی که به این چشمه ها می‌روند رقم بزند.

حیات وحش جزیره 

این جزیره زیبا پوشش گیاهی متنوع و زیادی دارد که همچنین دارای آب‌های شیرین زیادی است که همین موضوع باعث شده که حیوانات آبی زیادی در این منطقه وجود داشته باشد از جمله می‌توان به کوسه، نهنگ ، لاک پشت و …. اشاره کرد. شما می‌توانید در این آب‌ها غواصی کنید و از طبیعت دریا نیز لذت ببرید.

ماجرای عجیب شهر فاتیما در پرتغال

راه های ارتباطی 

برای سفر به جزیره افسانه‌ ای سائو میگوئل می‌توان از راه هوایی استفاده کرد. پایتخت این جزیره یعنی پونتا دلگادا دارای فرودگاه  است و برای گردش در قسمت‌های مختلف آن وسایل نقلیه متفاوتی وجود دارد.

بهشت کوچکی به نام سائو میگوئل (São Miguel) در دور دست ها و در میان اقیانوس اطلس پنهان شده است.

سائو میگوئل

سائو میگوئل به عنوان جزیره سرسبز (The Green Island) نامگذاری شده و یکی از بزرگترین و پر جمعیت ترین زمین های آزور به شمار می رود.سائو میگوئل قله کوهی دریایی است که در اتصال اروپا و صفحات تکتونیکی آفریقا استقرار یافته است.نتیجه؟جهانی مملو از چشمه های آب گرمجاذبه اصلی این جزیره، دریاچه آتش فشانی خیره کننده آن است که “Lagoa do Fogo” نام دارد و به معنای “دریاچه آتش است…دریاچه آتش یکی از دورافتاده ترین دریاچه های کوهستانی به شمار می رود. این جزیره ۱۵ میلیون سال پیش از قله یک آتش فشان تشکیل شد که آخرین بار در فوریه سال ۱۵۶۳ فوران کرد. در حقیقت، سائو میگوئل از لحاظ اکولوژیکی مهم است و توسط قانون ویژه پارلمانی محافظت می شود.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها