آسیای جنوب شرقی ؛ بهترین مقصد برای سفر های انفرادی

آسیای جنوب شرقی ؛ بهترین مقصد برای سفر های انفرادی

آسیای جنوب شرقی ؛ بهترین مقصد برای سفر های انفرادی ، شاید با خواندن عنوان مطلب کمی تعجب کنید، چون سفر بیشتر اوقات به صورت دسته جمعی و برای تفریح و گردش انجام می‌شود اما بعضی اوقات شاید نیاز به تنهایی داشته باشیم در این حالت است که یک سفر انفرادی می‌تواند به ما کمک کند. آسیای جنوب شرقی یکی از مکان‌های مناسب برای سفرهای انفرادی محسوب می‌شود. در ادامه به چند مقصد گردشگری در آسیای جنوب شرقی اشاره خواهیم کرد:

سواحل کامبوج

کامبوج یکی از مقصدهای مناسب برای سفر انفرادی است که در آن بیشتر مردم به اصول مذهبی معتقد هستند، همچنین در کامبوج سواحل بسیار زیبایی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ساحل اترس، ساحل سرندیپیتی، ساحل لیزی، ساحل سوک سان و … اشاره کرد.

سواحل تایلند

تایلند یکی از زیباترین کشورهای آسیای جنوب شرقی ؛ بهترین مقصد برای سفر های انفرادی است. این کشور نیز سواحل خیره کننده زیادی دارد از جمله این سواحل می‌توان جزیره کو فی فی، جزیره کاتا، koh lipe، maya bay را نام برد.

جزایر جیلی در اندونزی

جزایر جیلی از مجموع سه جزیره  ایر، منو و تراوگان تشکیل شده‌اند. جزایر جیلی دارای سواحل بسیار آرامش بخشی هستند که در کشور اندونزی قرار دارند، علاوه بر جزایر جیلی، جزایر بالی  نیز در اندونزی قرار دارند که بسیار معروف هستند.

آسیای جنوب شرقی

جزایر پرهنتیان ، مالزی

جزایر پرهنتیان مالزی یک از مکان‌های گردشگری در آسیای جنوب شرقی ؛ بهترین مقصد برای سفر های انفرادی است. این جزایر طبیعت بکر و زیبایی دارند و سواحل شنی سفید و دریای آبی زیبا این جزیره را به مکانی رویایی برای سفر تبدیل کرده است.

بهترین جزایر تایلند

فونگ نها-که بانگ، ویتنام

این شهر بسیار کوچک است و تنها چند اقامتگاه در آن وجود دارد. اکثر بازدیدکنندگان بعد از ظهرها در ” Easy Tiger Hostel” دور هم جمع می شوند و هیچ اهمیتی ندارد که سرشان را کجا می گذارند و می خوابند؛ زیرا هدف تنها خوشگذرانی و دور هم بودن است. چیزی که اهمیت دارد موج صمیمیت، لبخندها و نشانه های آرامشی است که از مردم بومی دریافت خواهید کرد. در این منطقه به معنای واقعی کلمه به شما خوشامد می گویند.

پای، تایلند (Pai, Thailand)

یکی از فوق العاده ترین عواملی که باعث می شود عاشق شهر پای شوید، وفور افراد جالب، سرزنده و سرگرم کننده ای است که با آنها رو به رو خواهید شد. سخت است بچه های محلی که بعد از شما به آبشار می پرند را دوست نداشته باشید.

زیبایی محلی این منطقه، وحشی، اما قابل دسترسی است. فقط کافیست یک بار امتحان کنید تا مسافر همیشگی این شهر صمیمی شوید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها