۸ سفر گردشگری بی نظیر در اطراف میلان

۵ سفر گردشگری بی نظیر در اطراف میلان

۸ سفر گردشگری بی نظیر در اطراف میلان موضوعی است که در این مقاله مورد بررسی قرار داده‌ایم. میلان یکی از شهرهای بزرگ کشور ایتالیا است که از لحاظ اقتصادی و سیاسی بسیار پیشرفته است و از لحاظ اقتصادی مقصد مناسبی برای کسب درآمد  محسوب می‌شود، میلان معماری خاص خود را دارد و مجموعه‌ای از کلیساها، موزه‌ها و مکان‌های دیدنی دیگر بر جذابیت این شهر افزوده است. میلان از لحاظ مد و فشن نیز بسیار مطرح است و مقصد مناسبی برای عاشقان مد و فشن است.

شهر پاویا

شهر پاویا در نزدیکی میلان قرار گرفته است و یکی از شهرهای زیبای ایتالیا است که در آن کلیسای سن پیترو، موزه‌های مختلف، قلعه ویسکونتئو و … و مکان‌های دیدنی دیگر وجود دارد که می‌تواند مقصد مناسبی برای گردش باشد.

شهر تورین ایتالیا

یکی دیگر از ۸ سفر گردشگری بی نظیر در اطراف میلان می‌توان به شهر تورین اشاره کرد. شهر تورین نیز در نزدیکی میلان قرار دارد و در دامنه کوه‌های آلپ قرار گرفته است. این شهر از نظر فرهنگ و اقتصاد بسیار پیشرفته است و کیفیت زندگی در آن بالا است.

دریاچه ماجیوره

یکی از دریاچه‌های مشهور ایتالیا که از کوه‌های آلپ سرازیر می‌شود دریاچه ماجیوره است. این دریاچه ساحل بسیار زیبایی دارد که در آن جشنواره‌های مختلقی نیز برگزار می‌شود.

شهر جنوا ایتالیا

شهر جنوا نیز جزو ۸ سفر گردشگری بی نظیر در اطراف میلان است. این شهر جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد از جمله آن‌ها می‌توان به آکواریوم جنوا، بوکادا سه، موزه دریایی گالاتا و … اشاره کرد.

معرفی جاذبه های گردشگری میلان

برگامو (Bergamo)

در ۹۰ کیلومتری شمال میلان “برگامو”، شهر کوچکی که در حومه کوهپایه های آلپ اسقرار یافته است، به چشم می خورد. برگامو شهری زیباست که بازدید از آن برای دوستداران معماری یک باید محسوب می شود. برگامو دارای دو شهر مجزاست: شهر بالایی “سیتا آلتا” (Città Alta) توسط دیوارهای قرن شانزدهم محصور گشته و سیتا باسا (Città Bassa) یا شهر پایینی که مدرن تر است.

سفر گردشگری بی نظیر در اطراف میلان

بیشتر بازدیدکنندگان ترجیح می دهند که اوقات خود را در سیتا آلتا که میدان قدیمی (Piazza Vecchia) را در خود جای داده سپری کنند. میدان قدیمی، قلب شهر و همان مکانیست که معماری آن متعلق به قرون وسطی و عصر رنسانس می باشد. برای دیدن چشم اندازهای بهتری از شهر با استفاده از قطارهای کابلی خودتان را بر فراز شهر سیتا آلتا برسانید تا از دیدن مناظر نفس گیر کوهستانی و دورنمای بی همتای آن غرق در لذت شوید.

منبع سفرمی
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها