معرفی رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

همه شما می‌دانید که جزیره‌ی کیش یکی از زیباترین جزیره‌های واقع شده در خلیج فارس است که بسته به موقعیت جغرافیایی‌اش، از نظر مسافران آب و هوای عالی و محیط بسیار دل‌انگیزی برای مسافرت دارد. به همین دلیل همه ساله بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی آن جا را برای گشت و گذار خود برمی‌گزینند. رستوران پدیده شاندیز کیش یکی از مشهورترین کیش رستوران‌های می‌باشد که، همه روزه آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران زیادی است. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که برای مسافرت و گشت و گذار اهمیت زیادی قائل‌اند و برای آن وقت زیادی می‌گذارند، به شما پیشنهاد می‌کنیم مسافرت به جزیره زیبای کیش را از دست ندهید.

همان طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها در هنگام مسافرت انتخاب رستوران خوب برای سرو غذاست. شما با مشاهده‌ی منظره‌ی زیبا و شیک رستوران و خوردن غذاهای لذیذ در آن مکان، می‌توانید لذت سفر خود را دو چندان کنید و با خاطره‌های به یاد ماندنی محیط آن جا را ترک کنید. در ادامه سعی داریم اطلاعات در خور توجهی از رستوران پدیده شاندیز را در اختیار شما قرار دهیم. با تاریخ ما همراه باشید.

رستوران پدیده شاندیز کیش

این رستوران در سال ۹۴ در غرب جزیره کیش بنا شده است. رستوران پدیده شاندیز کیش در نزدیکی پارک کشتی یونانی قرار دارد. مجاورت این رستوران با خلیج فارس چشم انداز زیبایی به آن بخشیده. یکی از مهم‌ترین دلایلی  که مسافران آن را برای سرو غذا برمی‌گزینند، مناظر زیبای ساحل و پرداختن به تفریح در پارک و اسکله‌ی نزدیک این رستوران است.

از دیگر ویژگی‌ منحصر به فرد این رستوران موزیکال بودن آن است. که به صورت زنده موزیک پخش می‌شود تا مسافران بتوانند با حضور در آن جا اوقات خوشی را برای خود و همراهانشان به ارمغان بیاورند. تنوع غذاها در منوی این رستوران بسیار زیاد است. لازم به ذکر است بیشترین عامل مشهورین این رستوران شیشلیک‌هایی است که به مشتریان خود عرضه می‌کند. این رستوران به دلیل شیشلیک‌های بی نظیری که دارد، عنوان پدر شیشلیک ایران را به خود اختصاص داده است.

معایب رستوران پدیده شاندیز از دید مسافران

رستوران پدیده شاندیز دارای منظره‌ی زیبا و فضای دلنشین است و غذاهای متنوعی را در منوی غذایی خود گنجانده است، اما وجود چنین ویژگی هایی به تنهایی باعث ایجاد یک رستوران عالی و بی نظیر نمی‌شود. و ممکن است از سوی مشتریان عیب و ایراداتی به آن گرفته شود. در زیر به توضیحات راجع به ایرادات وارده بر رستوران پدیده‌ی شاندیز می‌پردازیم.

رستوران پدیده شاندیز کیش

 

گران قیمت بودن غذاها و ورودی رستوران

در رستوران پدیده شاندیز کیش غذاهای متنوعی طبخ می‌شود و بنا به درخواست مشتری روی میز قرار داده می‌شود. اما قبل از هر چیزی باید بدانید قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با غذاهای دیگر رستوران‌ها بالاتر است و برخی از افراد که در این رستوران حضور داشته‌اند معتقدند که غذاهای این رستوران برخلاف قیمت زیاد، کیفیت چندانی ندارند. در این رستوران حتی اگر چیزی هم سرو نکنید باید هزینه ورودی پرداخت کنید. پس هر کسی که قصد دارد این رستوران را برای سرو غذا انتخاب کند باید کیف پر از پول همراه خود داشته باشد.

شلوغی و سر و صدا بیش از حد

این رستوران که در زمره بهترین رستوران‌های کیش قرار گرفته و به دلیل پخش موسیقی زنده، در اکثر مواقع مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند. وجود مشتریان زیاد و همزمان، پخش موسیقی با صدای بلند، برای کسانی که محیط آرام و دلنشین را دوست دارند می‌تواند به شدت آزار دهنده باشد. محیط شلوغ این رستوران میتواند عامل مهمی در شیوع بیماری کرونا باشد. که باید برای آن چاره ای اندیشیده شود.

چیدمان نامنظم میز و صندلی‌های رستوران

در این رستوران فاصله اصولی میز و صندلی‌ها از هم رعایت نشده و تعداد میز و صندلی‌هایی که در این رستوران قرار دارد نسبت به فضای داخلی آن زیادتر است، همین عامل سبب شده میز و صندلی‌ها به هم چسبیده باشند این موضوع در زمان شیوع بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است حال اگر مدیریت رستوران نسبت به این مسئله مهم و اساسی، بی تفاوت باشد. علی رغم این که  نارضایتی بیش از پیش مشتریان را به دنبال خواهد داشت، ممکن است از سوی وزارت بهداشت تذکراتی را دریافت کند.

معایب رستوران پدیده شاندیز کیش

کارکنان و پرسنل تازه وارد و نابلد

قطعا هر رستورانی که می‌خواهد از دیگر رقیبان خود پیشی بگیرد باید به استخدام کارکنان خبره و مجرب اقدام کند. بسیاری از افرادی که تجربه سرو غذا در رستوران پدیده شاندیز کیش را داشته‌اند از این موضوع ناراضی‌اند، که کارکنان در پذیرایی و خدمات رسانی به مشتریان آموزش لازم را ندیده‌اند. و حتی در هنگام وجود مشتریان زیاد نمی‌توانند در اسرع وقت سفارشات مشتریان را به دستشان برسانند و همچنین گارسون‌ها توانایی و سرعت عمل لازم برای تمیزکاری و مرتب کردن میزها را ندارند.

نامنظمی در سرویس دهی به مشتریان

این رستوران در تبلیغات خود علاوه بر کیفیت و تنوع بالای غذا، چشم انداز زیبا و پخش زنده موسیقی، به مشتریان وعده سرویس ایاب و ذهاب را می‌دهد، در صورتی که برخی از مشتریان از این سرویس دهی به شدت احساس نارضایتی می‌کنند. و معتقدند برای این رستوران فقط به دنبال خالی کردن جیب مسافران است.

صرف هزینه بسیار برای حضور در رستوران

برخی از افراد که تجربه حضور در رستوران پدیده شاندیز کیش را داشته‌اند. از موضوع صرف هزینه‌های بالای برای رسیدن به این رستوران اظهار ناخشنودی می‌کنند. و عقیده دارند، علاوه بر این که قیمت غذاهای رستوران پدیده شاندیز بسیار بالاست، مسافران برای این که بتوانند خود را به این رستوران برسانند باید هزینه‌‌های زیادی را متقبل شوند، با توجه به این موضوع باید گفت: مسافران برای صرف یک وعده غذایی معمولی در این رستوران مجبورند، هزینه‌های زیادی را بپردازند.     

عدم رعایت نکات بهداشتی

برخلاف تبلیغات و اظهار به رعایت بهداشت از سوی رستوران پدیده شاندیز کیش، مدیریت و کارکنان این رستوران برای بهداشت و نظافت اهمیت زیادی قائل نیستند. اگر به کیش مسافرت کردید و این مکان را برای خوردن غذا انتخاب کردید، خود عدم رعایت بهداشت در این رستوران را شاهد خواهید بود.

دیدنی های کیش در شب

ارائه خدمات مضر به مشتریان

رستوران پدیده شاندیز کیش خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات استعمال قلیان است که برای افراد بسیار مضر است. هر چند چنین خدمتی طرفداران مختص به خود را دارد اما مدیریت رستوران، نباید اجازه استعمال دخانیات در فضای رستوران را به مشتریان خود بدهد. حتی بدون توجه به چنین موضوعی برای کسب درآمد بیشتر چنین خدمت مخربی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. اما اکنون با توجه به اوضاع نابه سامان ناشی از شیوع بیماری کرونا منع چنین خدمتی از سوی مدیریت رستوران ضروری و اجباری  است.

جمع بندی

در جزیره زیبای کیش رستوران‌های متعددی وجود دارد که همه در راستای پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران فعالیت دارند. در این بخش ما به معرفی رستوران پدیده شاندیز کیش پرداختیم این رستوران علاوه بر مزیت‌های زیادی که دارد، از دید برخی مسافران که تجربه حضور در آن جا را داشته‌اند، نکات منفی و معایبی نیز دارد که در مطالب فوق سعی کردیم آن‌ها را برای شما توضیح و تشریح کنیم.

کسانی که قصد مسافرت به جزیره زیبای کیش را دارند قبل از هر چیزی باید در رابطه با مکان و چگونگی رستوران‌های این جزیره اطلاعاتی را اعم از مثبت و منفی به دست بیاورند تا بتوانند طبق اطلاعات کسب شده بهترین رستوران را برای سرو غذا برگزینند. تا لحظات خوش و به یاد ماندنی از سفر را برای خود به ارمغان آورند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها