قوانین حمل حیوانات خانگی برای سفرهای هوایی

قوانین حمل حیوانات خانگی برای سفرهای هوایی

امروزه افراد بسیاری وجود دارند که به مراقبت از حیوانات خانگی علاقه‌ی زیادی نشان داده و برای فراهم کردن امنیت و آرامش آن‌ها حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. مسلم است با چنین حساسیت فراوانی، صاحبان این حیوانات دوست داشتنی آن‌ها را به همراه خود به مسافرت‌های دور نیز خود می‌برند. اگر صاحبان حیوانات خانگی قصد دارند از طریق خطوط خانگی به مسافرت بروند باید با قوانین مربوط به حمل حیوانات خانگی آشنا شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قوانین حمل حیوانات خانگی کافیست ما را در سایت تاریخ ما همراهی نمایید.

برای این که حیوانات خانگی خود را در نهایت آرامش و بدون هیچ مشکلی به مقصد مورد نظر برسانید لازم است، قوانین مربوطه را با دقت مطالعه و آن‌ها را به بهترین شکل رعایت نمایید.

سن حیوان خانگی

یکی از قوانین حمل حیوانات خانگی که در خطوط هوایی بسیار مهم است دادن سن دقیق حیوان خانگی به مسئولین مربوطه است. در همین باب، ذکر این نکته بسیار ضروری است که، مسافرت هوایی برای حیوانات زیر سه ماه فوق‌العاده خطرناک است چرا که در هنگام قرار گرفتن هواپیما در ارتفاع بالا، فشار هوا به شدت زیاد می‌شود. قرار گرفتن در چنین شرایطی، برای حیواناتی که کوچک‌اند آسیب‌های جدیدی به همراه خواهد داشت.

دانستنی هایی که باید درباره بلیط هواپیما بدانید!

از آرامبخش‌ها استفاده نکنید

از قوانین حمل حیوانات خانگی عدم استفاده از آرامبخش‌هاست. بسیاری از افراد برای آرام و کم تحرک کردن حیوانات خود در حین سفر از آرامبخش استفاده می‌کنند، اما چنین عملی ممکن است باعث شود که رفتارهای غیر قابل پیش بینی و عجیبی از این حیوانات سر بزند و یا حتی در تنفسشان اختلالاتی ایجاد کند که بسیار خطرناک است. به این افراد توصیه می‌شود از آرامبخش‌های گیاهی برای آرام کردن حیوانات خود استفاده کنند.

انتخاب محفظه مناسب برای حیوان

هم شما و هم ایرلاین موردنظر تان باید از تهیه فضای مناسب برای حیوان خانگی تان پیرو قوانین حمل هوایی حیوانات خانگی باشید و برای تهیه محفظه مناسب بنا بر اندازه و نوع و نژاد حیوان خانگی می بایست از دستورالعمل های IATA پیروی کنید. یکی از دستورالعمل های IATA برای تهیه محفظه مناسب در زمان سفر شامل این نکات می شود؛

  • بدنه محفظه برای نگهداری از حیوان خانگی می بایست محکم باشد.
  • ایجاد فضایی برای تهویه هوا در محفظه الزامی است.
  • محفظه باید تا حدی نسبت به اندازه حیوان خانگی بزرگ باشد که او بتواند در آن بچرخد، بایستد و بخوابد.
  • محفظه باید از ارتفاعی برخوردار باشد که گوش و سر حیوان به سقف آن برخورد نکند.
  • قفل محفظه باید ایمن و سالم باشد؛ به طوری که برای باز کردن درب محفظه نیاز به وسیله و ابزار خاص نداشته باشید و خیلی راحت بتوانید درب محفظه را در زمان ضرورت باز کنید.
  • جنس محفظه باید از چوب و یا پلاستیک محکم باشد. بدنه آهنی هم می تواند در روحیه حیوان تاثیر بگذارد و هم با جذب موافق دمای هوا، در صورتی که هوا گرم و یا سرد باشد، دمای محفظه را بالا ببرد و باعث رنجش و آسیب حیوان خانگی شود.

سخن پایانی…

بسیاری از حیوانات خانگی دارای روحیه‌ی حساس و جثه‌ی ضعیف و ظریفی هستند، به گونه‌ای که با کوچک‌ترین سهل انگاری از سوی صاحبانشان دچار مشکل می‌شوند. صاحبان این حیوانات در زمان مسافرت از طریق هواپیما باید قوانین حمل حیوانات خانگی را به طور کامل رعایت نمایند تا بدون کوچک‌ترین مشکلی و در نهایت صحت و سلامت حیوان خود را به مقصد مورد نظر برسانند.

منبع الی گشت
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها