اقامت در بهترین هتل های شهر یزد

اقامت در بهترین هتل های شهر یزد

در این مقاله قصد داریم در مورد اقامت در بهترین هتل های شهر یزد صحبت کنیم. شهر بادگیر‌ها یا همان یزد برخلاف شهرهای توریستی دیگر مساحت خیلی زیادی ندارد، به همین دلیل برای دیدن تمامی جاذبه‌هایش نیاز به هزینه بسیار بالایی نیست. فصلی که به این شهر مسافرت می‌کنید نیز تاثیر بسیار زیادی بر آسودگی اقامت شما دارد. در فصل‌های خنک سال مسافران بیشتری به یزد رفته و از طبیعت بی‌نظیر و کویری این ناحیه بهره ‌‌مند می‌شوند.

مختصری در مورد شهر بادگیرها، یزد

یزد یکی از بهترین شهر های تاریخی و قدیمی ایران است که به شهر بادگیرها نیز معروف است؛ با پوشش کویری و هوای خشک ، مردمی مهربان و خون گرم و بناها و جاذبه های گردشگری بسیار چشم‌ نواز از قبیل: مسجد جامع یزد، میدان وقت الساعت، بازارو حمام خان، باغ دولت آباد، خانه لاری‌ها، آتشکده ورهرام، برج خاموشان، عمارت بوستان ناجی و…

زیبایی هتل های شهر یزد

از آنجایی که یزد یک شهر تاریخی به شمار می‌آید بسیاری از هتل‌های آن بافت تاریخی دارند و قدیمی هستند. که سازندگان آن‌ها سعی کرده اند با معماری سنتی،  فضای تاریخی شهرشان را حفظ کرده و برای مسافران تجربه ی اقامتی منحصر به فرد در هتل‌های خود رقم بزنند.

هتل داد یزد ، شکوه معماری کهن در قلب کویر

لیست هتل های شهر یزد

از بهترین هتل های شهر یزد که می‌توانید از اقامت خود در آن‌ها لذت ببرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱-هتل داد

یکی از هتل‌های مرکز شهر یزد است که بافت قدیمی دارد و قدمت ۸۰ساله دارد.هتل ۴ستاره داد یزد دارای ۴طبقه و ۸۸واحد سنتی با امکانات رفاهی مدرن میباشد.این هتل دارای امکاناتی نظیر رستوران سنتی ، کافی شاپ در فضای باز، استخرسر پوشیده ، سونا و جکوزی ، سالن ماساژ ، مراکز بهداشتی و درمانی و… است. همچنین جاذبه های گردشگری همچون موزه آب ، آب انبار شش بادگیری ، بازار کویتی ها و میدان مارکار دارد.

۲-هتل پارسیان صفائیه

این هتل از جمله هتل‌های ۵ ستاره شهر یزد است که در باغ بزرگ و در منطقه ای با آب و هوای بسیار عالی بنا شده است.معماری این هتل نیز بافتی سنتی دارد و دارای بهترین امکانات رفاهی روز دنیا میباشد. این هتل از دو بخش هتل جدید و باغ تشکیل میشود.هتل جدید دارای ۳ طبقه و ۱۰۵ اتاق و سوییت میباشد و هتل باغ که معروف به هتل قدیم است دارای ۴۶ ویلا با ساختاری سنتی است.فاصله بین آنها نیز فقط ۵ دقیقه است.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها